Beantwoord

Problemen met internet [21-03-2019] 00:10

  • 21 March 2019
  • 8 reacties
  • 551 Bekeken

Reputatie 6
Badge
Op dit moment lijkt het erop dat er zich een verstoring voordoet op het netwerk in Midden en Zuid Nederland.

Het kan zijn dat je hierdoor problemen ervaart met diensten als Tv en Internet.
icon

Beste antwoord door Brian 21 March 2019, 10:54

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 5
Badge
Inderdaad geen TV in Odijk.
en Friesland ook ( heerenveen )
Ook in Gennep (Noord Limburg) sinds klokslag 0.00 uur geen internet, telefoon en tv meer. Helaas al niet de eerste keer dit jaar en ook niet dat t al meer als een uur duurt. Vorige keer ruim 6 uur zonder diensten gezeten maar van T-mobile hoor je niets..
ik begin te denken om naar een andere provider te gaan
altijd storing.
geen reactie van T-mobile.
lange tijd om te maak het.
Reputatie 1
Nou dààr was ik al achter! Zoveelste keer in een paar dagen! Wat doen jullie daar bij tmobile in godsnaam????
Hier onder de rook van Rotterdam dus ook alles na middennacht eruit, meerder malen gereset, ik heb net n topic geplaatst hierover, daarna kon ik de andere topics pas lezen, blijkbaar bij veel



mensen..
ik begin te denken om naar een andere provider te gaan
altijd storing.
geen reactie van T-mobile.
lange tijd om te maak het.

heb veel problemen gehad met verschillende providers, upc(nu ziggo) en online t meest..t meesr tevreden was ik over stipte en tele2 maar kunnen helaas niet leveren op mijn nieuwe adres..tip doe altijd n postcodecheck
Reputatie 7
Bedankt voor het signaleren Stefan! Er was vannacht inderdaad een korte onderbreking van de diensten voor een aantal klanten vanwege een defect in een datacenter. Dit is vannacht gelukkig ook direct opgelost.