Beantwoord

Problemen met upload/download sinds upgrade

  • 15 April 2019
  • 5 reacties
  • 312 Bekeken

Heb sinds een week of 2 problemen dat het modem niet hoger intraint dan 12/1,5 Mb.
Zie screenshot, SNR waardes zijn ook omhoog gegaan van 5dB naar 16dB.

https://leet4all.nl/DSL1.png
icon

Beste antwoord door TAVL 15 April 2019, 09:34

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Goedemorgen @GAWSneakerz,

Dat is niet tof met het surfen op het web. Welke stappen heb je zelf al genomen? Modem herstart? Wifi kanaal aangepast? Kabels vervangen?

Hoor graag van je.
Goedemorgen @GAWSneakerz,

Dat is niet tof met het surfen op het web. Welke stappen heb je zelf al genomen? Modem herstart? Wifi kanaal aangepast? Kabels vervangen?

Hoor graag van je.


Uiteraard modem herstart, is geen wifi modem wat ik gebruik. Hiervoor geen problemen gehad..heeft altijd stabiel gedraaid.

https://www.kpn-wholesale.com/over-kpn-wholesale/over-kpn-wholesale/laatste-nieuws/introductie-dsl-stabilisatietechniek-g.inp-voor-bonded-dsl-.htm
Reputatie 7
heb je dit ook met het huawei modem ?
heb je dit ook met het huawei modem ?

Ik snap best dat je dit vraagt, maar dat modem heb ik er al 9+ maanden niet meer aan hangen. Tevens verklaart het ook niet waarom mijn SNR van 5dB naar 16dB is gegaan. Zonder dat ik zelf wat heb gedaan, tevens is path mode veranderd van interleave naar fast...(iets wat alleen door de provider kan worden gedaan, KPN in dit geval). Is er misschien een mogelijkheid dat er iemand toch in de background even kan kijken wat er mis gaat @Brian

Ben echt zeer tevreden klant en heb eigenlijk nooit storing...behalve deze keer dan.
Reputatie 7
@GAWSneakerz Ik kijk het inderdaad graag voor je na! Als je mij je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door wil sturen via een privébericht dan check ik het meteen voor je.

Edit: Ik kan je verbinding alleen uitlezen wanneer ons eigen modem is aangesloten. Ik kan de binnenkomende verbinding dan in ieder geval voor je controleren. Specifieke problemen met je eigen modem zullen hierbij niet naar boven komen maar ik kan de verbinding vanaf de centrale in ieder geval voor je controleren.

Reageer