Beantwoord

Problemen sinds laatste upgrade

  • 29 december 2018
  • 1 reactie
  • 308 Bekeken

Een aantal weken geleden is er onderhoud geweest door tmobile. Sindsdien steeds problemen. TV stottert behoorlijk, internet/wifi is ook slecht 12mb download zou 100 moeten zijn.

Modem resetten of zelfs een half uur spanningsloos maken helpt niet.

Iemand een idee?

Gr. Jan
icon

Beste antwoord door Piotr 3 januari 2019, 12:09

Hey @Janneman60, dit gaan we oplossen voor je! Heb je ook al eens gekeken in ons Wifi-topic? Daar staan tal van tips hoe je je Wifi snelheid en bereik kunt opschroeven.
Ik wil je ook vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan ga ik gelijk kijken hoe je TV signaal eruit ziet.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +2
Hey @Janneman60, dit gaan we oplossen voor je! Heb je ook al eens gekeken in ons Wifi-topic? Daar staan tal van tips hoe je je Wifi snelheid en bereik kunt opschroeven.
Ik wil je ook vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan ga ik gelijk kijken hoe je TV signaal eruit ziet.

Reageer