Beantwoord

Problemen Wifi ontvangst

  • 30 September 2018
  • 4 reacties
  • 391 Bekeken

ik heb TV,internet en vast bellen, (geen mobiel)
en verre van tevreden ... slecht kunnen schakelen tussen zenders ( wat een drama om te moeten zappen ), verder valt mijn wifi ontvangst boven bijna helemaal weg , allemaal punten dat ik zeg..... jammer dat ik voor T-mobiel heb gekozen..... goedkoop is....... duurkoop,
maar aangezien ik nog een contract heb wil ik dat het slechte wifi ontvangst opgelost wordt
gr
icon

Beste antwoord door Sterre 8 October 2018, 15:29

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Hi Bertus, daar gaan we meteen wat aan doen! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat je de Aria 610 TV Box om hebt gewisseld voor een oudere 510 variant. Heeft dit te maken met de aansluiting op je TV? De 510 is inderdaad wat trager dan de 610 dus als het mogelijk is zou ik je die toch adviseren.

Ik kijk graag wat ik voor je Wifi ontvangst kan betekenen, je geeft aan dat je boven geen ontvangst hebt, is dit op de eerste verdieping of op zolder? Zou je eens een speedtest willen doen van je verbinding in de buurt van de modem en op de eerste verdieping en het resultaat hier willen plaatsen? Je kan de speedtest uitvoeren via de Ookla speedtest app. Ik hoor graag van je!

slechte wifi is op slaapkamer 1 hoog , met kpn eerder never nooit verlies gehad naar boven toe
Reputatie 7
Hi Bertus,

Daar moeten we inderdaad iets aan doen! Heb je de tips in ons Wifitopic al kunnen proberen? Ik hoor hier graag de uitslagen van. Dan kunnen we samen verder kijken voor een oplossing!

Reageer