Beantwoord

proxy instellingen van dit netwerk kunnen niet automatisch worden gedetecteerd

  • 13 November 2019
  • 3 reacties
  • 4179 Bekeken

hallo ik krijg al een behoorlijke tijd  het volgende op mijn normale pc (bekabeld) en laptop (wifi) “proxy instellingen van dit netwerk kunnen niet automatisch worden gedetecteerd” paginas worden niet geopend of pas na twee keer herladen van de site waar ik wil zijn.

ik ben totaal niet technische  met  computers en heb  reset en alle makkelijke dingen geprobeerd  maar niets heeft geholpen. ook contact met service nr gebelt van tmobile maar daar zeggen ze heel eenvoudig ondersteunen we niet los zelf maar op.

dus daar sta je dan met een probleem wat niet op te lossen is door me zelf en de service medewerkers.

 

 

icon

Beste antwoord door Brian 18 November 2019, 17:09

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hi @cyntia berends-keijzer, ik kijk graag met je hoe we dit op kunnen lossen! Maak je toevallig gebruik van een derde partij om verbinding te maken met internet? Een proxy wil zeggen dat je verbinding maakt via een “ tussenstop” maar dit heb je normaal gesproken helemaal niet nodig. Mogelijk staat er iets niet goed in de netwerkinstellingen van je computer waardoor hij naar een proxy gaat zoeken. Als je in het zoekscherm van Windows zoekt naar Proxy dan kan je deze instellingen openen. Als hier wat aan staat dan kan je proberen om deze uit te zetten om te kijken of dit de problemen verhelpt. Laat zeker even weten of het gelukt is!

hoi Brian ik heb automatisch detecteren uit gezet  en heb probleem oplossen laten draaien en nu geeft hij geen probleem meer aan.

dus ik denk dat het nu goed is.

 

bedankt voor je antwoord

mvg cyntia berends-keijzer

Reputatie 4
Badge

Hoi @cyntia berends-keijzer,

 

Wat een topper is @Brian toch, fijn dat het is gelukt en alles zo voor je is opgelost. Laat je het even weten als je nog andere vragen hebt? Mooie dag gewenst! 

Reageer