Beantwoord

Relaying foutmelding na overstap Vodafone naar T-Mobile e-mail

  • 4 september 2017
  • 5 reacties
  • 415 Bekeken

Ik ben door het samen gaan van Vodafone en T-Mobile nu veranderd van e-mail adres. Als ik dit nu in mijn iPhone 7 (IOS 10.3.3) krijg ik bij verzending steeds de melding dat relaying niet is toegestaan. Ik heb ondertussen alle mogelijke combinaties geprobeerd maar het wil niet lukken. Iemand de gouden tip?
icon

Beste antwoord door Poco-Loco 4 september 2017, 23:00

Hehe, CrisTien, ik vermoed dat dit topic meer beantwoord ;)

Het is nog geen 6 september, dus de wijziging van emails is nog niet actief.
Bekijk origineel

5 reacties

Hehe, CrisTien, ik vermoed dat dit topic meer beantwoord ;)

Het is nog geen 6 september, dus de wijziging van emails is nog niet actief.
Eerste wat ik doe... forward instellen naar mijn gmail van het adres dat ik krijg... providers vergeten nog wel eens dat je het niet gebruikt....
Reputatie 7
Badge +20
Hallo welkom in het forum.
https://forum.t-mobile.nl/apple-444/iphone-geeft-melding-de-server-staat-relaying-van-emails-niet-toe-244704 Misschien kom je in dat onderwerp iets verder bij de oplossing!
Reputatie 7
Badge +20
Je hebt gelijk #Poco, wat een gedoe allemaal.
Ik ga zelf ook maar eens mijn e-mailadressen veranderen naar Gmail of hotmail voor het geval dat ik wegren bij Ziggo🤣 weer veel opgestoken van al die e-mail drama's 😜
Vaak is dit de rede dat mensen blijven zitten waar ze zitten net als bij de banken en automatische incasso's.
In deze tijd zou het toch allemaal veel gemakkelijker moeten kunnen.
😲
Reputatie 6
Badge +5
@René Ykema,

Is het gelukt met bovenstaande tips? Is de melding over relaying nu weg?

Reageer