Beantwoord

Relaying KPN E-Mail

  • 21 August 2018
  • 2 reacties
  • 562 Bekeken

Reputatie 1
Sinds jaar en dag ben ik lid bij T-Mobile. Als e-mail provider gebruik ik KPN. Ik heb uitsluitend een E-Mail adres bij hun. Dit heeft tot voor een aantal weken terug gewerkt. Zodra ik wil antwoorden op een mail of een mail wil cersturen krijg ik een smtp probleem met de melding dat de KPN Server relaying niet toestaat.
Dan naar even gezocht op internet, omdat hier veelal de antwoorden op de problemen te vinden zijn. Alle instellingen gecontroleerd en alles blijkt goed te staan, echter het relaying probleem blijft bestaan. Ik los dit op door gebruik te maken van een gmail smtp server. Niet echt een briljante oplissing maar het werkt. Zelfs de KPN winkel had geen oplossing of kan en kon het probleem niet oplossen.
Heeft iemand van jullie enig idee? Ik kan mij nanelijk niet voorstellen de enige te zijn met dit probleen. Althans af te leiden aan het aantal meldingen op internet.
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 22 August 2018, 08:02

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hallo @HARRYSCARRY

Zou je kunnen vertellen welke SMTP setting er voorheen wel werkte ?
Als het goed is zou je gewoon de SMTP server kunnen gebruiken van KPN met authenticatie.
Reputatie 1
Smtp.kpnmail.nl

SSL: staat aan

Poortnr.: 587

Heeft altijd gewerkt. Uitspraak KPN: dit komt vaker voor en wij weten niet hoe we dit moeten oplossen.

Reageer