Beantwoord

Rode wereldbol na stroom uitval

  • 15 December 2019
  • 3 reacties
  • 469 Bekeken

I.v.m een onlangs gekocht huis moet ik nog regelmatig even de stroom eraf halen (Joure, Friesland)

Iedere keer dat dit gebeurd blijft het wereld bolletje op mijn zyxel router rood branden.  Mijn digitale tv werkt wel gewoon.

Ik kan alles proberen (harde reset op router, terugzetten van fabrieksinstellingen d.m.v inloggen in de router, mediabox resetten etc.) maar niets helpt.

Ik word er helemaal gestoord van, het zoveelste probleem met t mobile thuis 

icon

Beste antwoord door Brian 17 December 2019, 13:15

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hi @WillemvHelmont, gefeliciteerd met je nieuwe woning! Lekker aan het klussen zo te lezen? :blush:  Het niet direct terug komen van de internetverbinding heeft niets met T-Mobile Thuis te maken maar is ingeregeld vanuit de centrale. Als je modem te lang offline is dan moet de modem opnieuw verbinding maken in de centrale dit gebeurt maar 1 of 2 keer per dag (en we kunnen dit op afstand handmatig doen). Koppel je de modem eerst af voordat je de stroom er af haalt en er weer op zet? Modems zijn vaak gevoelig voor een plotselinge spanningspiek en kan je beter afkoppelen van te voren.

Reputatie 2

Hallo,

Wij hebben sinds gisteren geen internet, tv en het wereldbolletje op het modem brand rood.

standaard oplossingen geprobeerd, maar dit helpt niet.

daarop vanmorgen de klantenservice gebeld en probleem voorgelegd.

medewerker doorliep samen met mij dezelfde standaard oplossingen ( zonder resultaat trouwens).

hij heeft een ticket aangemaakt naar de BO ( BackOffice) die deze ticket na minimaal 2 werkdagen in behandeling nemen.

 

nu vraag ik mij af kan / moet dit niet sneller opgepakt worden en hebben meerdere klanten / gebruikers hier last van in het gebied 7942 (meppel

Reputatie 7
Badge +4

Hi @staub3232,

Zo te zien heb je onder meerdere topics gereageerd met één en hetzelfde probleem. Conform de huisregels van de Community wil ik je graag vragen om één probleem te beperken tot één topic. Zo blijft de afhandeling hiervan duidelijk en overzichtelijk. Inmiddels heb ik ook in het topic gereageerd dat jij hebt opgericht: storing gebied 7942?

Alvast bedankt en je bent binnenkort weer voorzien! 

Reageer