Beantwoord

Server relaying

  • 21 December 2017
  • 3 reacties
  • 1304 Bekeken

Al diverse malen gezocht op het probleem met email verzenden na de wijziging van vodafonethuis naar t-mobilethuis, ik kan dus geen (vanaf de ipad)email meer verzenden nadat mijn vodafonethuis emailadres is vervallen 16 december, krijg de foutmelding server staat geen relaying toe, smtp servers staan allemaal op t-mobilethuis.nl
Vodafone smtp servers gewist, vodafoneaccounts gewist, maar kan nog steeds geen mail verzenden....
icon

Beste antwoord door EvertP 21 December 2017, 16:15

Bekijk origineel

3 reacties

Ik had dit zelfde probleem om via de IPad Air 2 mail te versturen sinds begin deze week. De uitgaande server moet inderdaad smtp.t-mobilethuis.nl zijn maar nu moet ook SSL aan staan en verificatie met wachtwoord (server poort 587). Dit betekent nogmaals invullen van gebruikers naam en wachtwoord. Deze entries moeten worden afgesloten met de RETURN knop en niet alleen met GEREED, anders pakt de IPad de verandering niet. Het heeft mij een tijdje proberen gekost en T-Mobile support wist het ook niet. Misschien goed om dit te vermeldden op de inmiddels verouderde IOS setup van de T-mobilethuis website. Hoop dat dit je helpt.
Ha, eindelijk... Bovenstaande eerst geprobeerd in bestaande account, werkte ook niet, kon de mail ineens ook niet meer ophalen. Account verwijderd en nieuw account aangemaakt, als bovenstaand dus ook bij smtp server wachtwoord en nu lukt het. Bedankt!!!👍🏻
Inderdaad oudere ios setup.
Reputatie 7
Hi EvertP en pluisje990,

Super dat jullie het samen kunnen oplossen! Heel fijn als het Forum elkaar mensen en oplossingen samenbrengt. Bedankt voor de tip! Nu is iedereen hiervan op de hoogte. 🙂

Reageer