Beantwoord

Sinds 8 dagen geen internet

  • 16 September 2020
  • 1 reactie
  • 81 Bekeken

Ik heb al sinds 8 dagen geen internet (glasvezel met mediaconverter), de technicus die er vrijdag was zei dat het probleem in het domein van KPN ligt. Sinds vrijdag zou er een ticket bij KPN moeten zijn, maar ik heb nog steeds geen reactie en de T-Mobile Klantenservice kan niet eens zien wat de status van het ticket is.

Twee Weken geleden had ik al een externe storing, toen had KPN binnen 1 dag gereageerd en twee technicus gestuurd. Dus heb ik het gevoel dat er iets fout is maar heb geen mogelijkheid het te checken …

Nu zit ik hier dus met mijn 4G in het home-office en moet gewoon hopen dat ik ooit een reactie krijg, heel erg vervelend.

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 17 September 2020, 14:39

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Mysterio,

Fijn dat je aan de bel trekt en excuus dat je nog niet meer hebt gehoord. Daarentegen ben ik erg blij om te zien dat je een klein uurtje geleden goed bent geholpen door een telefonische collega van mij en dat KPN op de hoogte is gebracht. Daarnaast heb ik gelijk naar jouw databundel gekeken, en ik voorzie je de komende week graag van extra data. Hiervoor stuur ik je via een privébericht een unieke code die je via een SMS naar 2244 kan verzilveren, en via een privébericht bestaat niet de kans dat iemand je voor is. Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het gerust weten, en wij gaan dit zo snel mogelijk oplossen!

Reageer