Beantwoord

Sinds avond 13 november geen internet

  • 14 November 2019
  • 2 reacties
  • 195 Bekeken

  • is net lid geworden
  • 0 reacties

Sinds gisteravond ligt de WiFi en het internet eruit. Op de site bij T-mobile zie ik nergens iets over een storing staan, maar bij allestoringen.nl staat dat heel Nederland problemen ondervindt bij het internet van T-mobile... 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 18 November 2019, 17:47

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @HM68,

 

Het is natuurlijk nooit fijn wanneer je storing hebt op de lijn. Geen zorgen, daar gaan we wat aan doen! Als je volgende stappen doorloopt, kom je  vast tot een oplossing:

 

- Kijk op het modem welke lampjes branden. Brandt WAN of Internet niet? Haal dan het modem 10 seconden van de stroom door de stekker uit het stopcontact te halen. 

- Gaat het om Wifi en brandt het WLAN lampje niet? Druk dan op de knop ‘WLAN/WPS/Wireless/wifi’ totdat het lampje wel gaat branden. 
- Branden de lampjes wel, maar heb je geen verbinding? Sluit dan je computer rechtstreeks aan op het modem met een internetkabel op poort 1 of 2 van het modem. Als je een Zyxel modem hebt maakt het niet uit op welke poort je de computer aansluit.


Werkt het hierna nog steeds niet? Kijk dan op https://thuisservice.t-mobile.nl/internet-en-email/wel-wifi-geen-internet. Hiermee kun je veel voorkomende problemen oplossen. Lukt het niet met dit stappenplan? Laat het me even weten, dan ga ik voor je aan de slag! :smile: Stuur me dan gelijk even je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in een privébericht.

 

 

Reputatie 7
Badge +16

Mocht je in de regio Rotterdam wonen: we hebben tussen 14 en 15 november wat haperingen gehad op de lijn waardoor een aantal klanten wegvallend internet en vast Bellen ervoer. Sorry voor het ongemak!

Reageer