Beantwoord

sinds begin geen internet

  • 10 July 2019
  • 4 reacties
  • 277 Bekeken

Wat een k*t bedrijf
heb sins mijn aansluiting 13 juni geen internet thuis

en wil je het opzeggen zeggen ze dat er volgende maand een monteur komt en als die het niet kunnen oplossen dat er dan pas een opzegging gedaan kan worden(kosteloos) ander word je €350 genaaid zonder te zoenen
icon

Beste antwoord door Piotr 12 July 2019, 14:16

Bekijk origineel

4 reacties

Ik zou stellen dat ze het nu binnen een week moeten oplossen en anders:
https://www.consuwijzer.nl/telefoon-internet-en-tv/klacht-over-telecomaanbieder/kan-geen-gebruik-maken-van-telefoon-internet-tv
Reputatie 7
Hey @rickyskhemai,

Dat horen we niet graag! Ik denk graag met je mee voor een oplossing. Momenteel zie ik dat er een monteursverzoek openstaat. Je kunt daarvoor contact opnemen met onze installatiepartner Guidion op het nummer: 088 2000 151. Onze monteur gaat dit probleem dan voor je oplossen!

Heb je toevallig ook een mobiel T-Mobile abonnement? In dat geval bied ik je graag een Unlimited Voucher aan waarmee je deze periode kunt overbruggen.
Artikel 13.3 van de algemeen voorwaarde geeft aan
dat als ik langer dan 30 dagen geen dienst heb dat het abonnement kosteloos opgezecht kan worden

wanneer is dat het geval want ik zit sins 13 juni zonder internet thuis

en de monteur van gideon kan pas einde van de maand

en die sukkel van hoofd verantwoordelijk durfen niet een aan de telefoon te komen

ik denk dat ze bang zijn dat ik gelijk heb.
Reputatie 7
Hey @rickyskhemai,

Inmiddels zie ik dat je ons alsnog gaat verlaten. Heel erg jammer!☹️

Ik had je in ieder geval een heel andere T-Mobile Thuis ervaring gegund. Wie weet mogen we je in de toekomst wel weer verwelkomen!

Reageer