Beantwoord

Sinds eind mei heb ik problemen met internet

  • 16 August 2019
  • 2 reacties
  • 202 Bekeken

Als Online Marketeer is een stabiele internetverbinding voor mij essentieel. Daarnaast heb ik een Sonos systeem en kijk ik TV via Internet.

Sinds eind mei heb ik problemen met internet. Ik heb 10 tallen keren contact gehad met de helpdesk, er is 2 keer een Guidon monteur langs geweest en 1 keer een PTT monteur. Ik heb sinds een maand een nieuwe modem. Sinds vandaag is een wifi verbinding met het modem niet meer mogelijk. Ik heb hier vandaag weer contact over gehad.

Elke keer als ik contact heb met de helpdesk spreek ik weer met iemand anders, die vervolgens “braaf” zijn ticket afwerkt en mij vervolgens weer aan mijn lot overlaat. Geen enkele keer wordt er pro-actief geïnformeerd of de problemen zijn opgelost. Ondertussen gaat de facturatie gewoon door alsof er niets aan de hand is.

Ik ben ZEER ZEER ontevreden met de manier waarop dit door T-Mobile Thuis wordt opgepakt. Dit kost mij erg veel tijd en energie en de frustratie en irritatie is ondertussen behoorlijk hoog. Ik wil dat deze problemen op zeer korte termijn worden opgelost. Daarnaast wil ik graag 1 contactpersoon totdat de problemen zijn opgelost.
icon

Beste antwoord door Piotr 20 August 2019, 14:14

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hey @A3 Ruiter,

Ik help je graag aan een oplossing! Daarnaast zie ik dat je telefonisch contact hebt opgenomen met mijn collega. Ook is onze technische dienst inmiddels op de hoogte gesteld om dit probleem voor je op te lossen. Zodra we een terugkoppeling ontvangen, nemen we zo spoedig mogelijk contact met je op. Achter de schermen is alles in gang gezet om dit probleem voor je op te lossen. Je hoort nog van ons!
Ik ben een beetje sceptisch Piotr. Ik hoor al 3 maanden van verschillende mensen dat ze mijn problemen gaan oplossen. Ondertussen gaat de facturatie door alsof er niets aan de hand is.

Reageer