Beantwoord

Sinds enkele weken valt internet enkele malen per dag uit

  • 9 November 2019
  • 6 reacties
  • 370 Bekeken

Hallo,

Na jaren van redelijk probleemloos internet van t-mobilethuis valt sinds enkele weken elke dag de verbinding uit, soms voor korte tijd, soms ook 2 uur of meer, ook de wifi is dan tegelijkertijd weg .De TV doet het dan wel.

Opnieuw opstarten, kabels eruit en weer erin, stroom eraf etc. zet geen zoden aan de dijk.

Uitermate irritant aangezien ik als zzp er belang heb bij een goede internet verbinding.

Graag een oplossing!

GuidoR

icon

Beste antwoord door Candy 15 November 2019, 16:49

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 2

Join the club!

Ik ervaar die problemen ook! En met ons zo’n beetje alle T-Mobile klanten!

Afgelopen weken bleek dat T-Mobile bezig was om zijn klanten te naaien!

Stiekem al het internet verkeer omleiden van het perfect werkend knooppunt AMS-IX naar het belabberd werkend knooppunt in Duitsland, DTAG!

Hierdoor liep echt alles in het honderd, complete uitval, sterk oplopende ping tijden, geen TV etc.

De grote baas van T-Mobile heeft het gelukkig snel weer teruggedraaid, maar sinds vrijdag is het inderdaad weer raak!

Vrijdagavond is voor mij en mijn gezin compleet verziekt, doordat de verbinding er ongeveer 8 keer uit ging!

Steeds het modem opnieuw starten gaf dan weer wel en dan weer geen resultaat.

Ik heb de klantenservice gebeld en gesproken nadat ik eerst bijna 20 minuten moest wachten, zij zeggen dat ze ernaar zullen kijken en dat het wederom weer 10(!!!!!!!!) werkdagen zal gaan duren voordat ik iets te horen ga krijgen!!

Dit slaat echt alles! In het weekend doen ze dus helemaal niets voor hun klanten, want dan werkt er niemand!!

Ik, en waarschijnlijk velen met mij, zitten dus wederom met ernstige problemen en ze laten ons gewoon totaal ongeveer 2 weken wachten voordat er iets gedaan wordt! T-Mobile wil dus erg graag van al zijn klanten af zo te merken!

Toen het nog Vodafone Thuis was, heb ik een keer een probleem gehad, en toen stond er letterlijk een dag later een monteur bij mij binnen om het probleem direct op te lossen!! Dat is pas service, T-Mobile!!!!

Ik ben het compleet zat dat ze ons als klanten gewoon laten barsten en ook nog extra geld over onze ruggen verdienen!!

Ook met mijn mobiel ervaar ik problemen! Is ook van T-Mobile!

Het is zo jammer, ik ben al zo lang trouwe klant bij T-Mobile, en alles werkte zo goed tot een paar weken geleden!

Waarom belazeren ze nu ineens al hun klanten???

Want zo voelt het wel!

En ze helpen ook erg slecht! Waarom toch T-Mobile????!!!!

 

Reputatie 2

...en ook gisteren weer diverse malen uitval gehad, ook vandaag is het weer raak met uitval!! Kortom mijn weekend is weer verziekt door T-Mobile!!

Bedankt!!! En hulp krijgen we niet!!!

T-Mobile, jullie verdienen zo veel geld aan ons, een Technische dienst die ook in het weekend iets doet, is niet te veel gevraagd!!!

DOE IETS!!!! LOS ONZE PROBLEMEN OP!!!!!! SNEL!!!!!!!

Reputatie 4

Hi @GuidoR, ik help je graag! Heb je nog steeds problemen met je internetverbinding? Ik wil graag weten hoe je modem is aangesloten. Maak je gebruik van andere tussen apparaten? Heb je ook een volledige fabrieksreset geprobeerd? In dit topic kun je lezen hoe je een fabrieksreset kunt uitvoeren. Let wel op: hiermee verlies je de persoonlijke instelllingen. Ik ben benieuwd of het probleem hierna nog speelt!

 

Hi @KootenTheo, ik zie dat mijn collega’s je verbinding op afstand hebben gemonitord. Het goede nieuws is dat er geen problemen zijn gevonden in de lijn. Wel wil ik weten of jij dit ook merkt. Mocht je toch nog problemen ervaren met je internetverbinding, dan hoor ik het uiteraard graag van je!

Reputatie 2

Het werkt thuis weer redelijk ja.

Echter nog steeds niet de goede ping tijden die ik voorheen had!!

Op mijn T-Mobile mobiel werkt het ook niet goed!

Nog veel slechtere ping tijden dan met de vaste lijn!

Ik heb regelmatig dat Spotify aangeeft dat ik geen internet heb! Terwijl ik volle bak ontvangst heb! Ook op mijn andere mobiele telefoons dezelfde problemen!

Werkt bij mij sinds enkele dagen weer zoals normaal..ik hou het even in de gaten.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @KootenTheo Niet prettig dat jouw ping op de mobiele telefoon zover achterblijft, ik neem aan dat je hiermee doelt op de 4G verbinding? Als het om Wifi gaat, is het niet aan te raden je ping te testen op een mobiele telefoon. Dit schommelt vaak en is niet representatief voor je Wifi-stabiliteit. Er zijn te veel externe factoren van belang die hierin verstoring kunnen aanbrengen.

 

 en @GuidoR Wat fijn dat alles weer werkt zoals het hoort! Als we iets voor je kunnen doen, dan hoor ik het graag. We zitten altijd voor je klaar op de Community! :smile:

 

 

 

 

Reageer