Beantwoord

sinds gisteren geen internetverbinding en tmobile is gesloten


Ik heb sinds zaterdag geen internetverbinding. Heb alles geprobeerd, reset knopje ingedrukt, alles aan en uit gezet etc.. maar t- mobile heeft geen dienst in het weekend na zaterdag 17:30 uur. Vandaag nog steeds geen internet.
Betekent dit dat ik zonder internet moet zitten, tot T-mobile open is?
icon

Beste antwoord door Brian 31 July 2019, 16:03

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 6
@Mohamedd T-mobile Thuis is ook in het weekend geopend. maandag tot en met zaterdag tussen 7:00 uur en 22:00 uur bereikbaar. Op zon- en feestdagen kun je ons bellen tussen 09:00 uur en 18:00 uur.

We zitten nu op maandag, werkt het inmiddels weer?
Goedenavond

Mijn thuis internet werkt nog steeds niet . Ik heb vanochtend na lang wachten eindelijk iemand gesproken en er kon op afstand niets gedaan worden en nu word er pas aanstaande donderdag een monteur gestuurd. Ik zit al sinds zaterdag zonder internet. Dit betekend dat ik de komende dagen ook zonder internet moet zitten. Na mijn werk zonet weer gebeld want ik heb de thuis internet echt nodig en weer na lange wachten zonder enige resultaat. Ja' wachten tot donderdag. Dit noem ik geen service! En meneer aan de telefoon zegt dit is, omdat t-mobile goedkoop is ! nou en daar moet ik het maar mee doen. Ik ben nu afhankelijk van anderen om toch aan internet te komen zoals nu om jullie dit berichtje te kunnen typen.
ik heb echt reuze spijt dat ik sinds juni 2019 bij t- mobile een contract heb afgesloten. Dit is gewoon niet te verkroppen dat ik nu zonder internet zit en elke medewerker je eigelijk half uitlacht , omdat ik aan de bel trek en internet wil... Wat nou internet ? had je maar niet voor de goedkoopte moeten kiezen!
Reputatie 6
@Mohamedd Heb je ook T-Mobile mobiel? Dan kan @TAVL misschien wel iets voor je betekenen.

Nog een vraag, heb je glasvezel of DSL?

Het maakt niet uit wat het kost, het hoort gewoon te werken. Al vind ik donderdag vrij snel voor een monteur. Las toen straks dat iemand een maand moet wachten. Maar helaas kunnen modems kapot gaan, als dat het probleem is. Kan ook wat anders zijn natuurlijk.
Komt dit bericht ook aan bij T- mobile zelf?? Het gaat hier om wat anders dan een modem dat verholpen moet worden. Dit is slechte service bieden.
Met alle respect voor de mensen die reageren, maar als je tevreden bent met T- mobile dan heb ik daar nu niet veel aan. Ik ben zeeer ontevreden en wil overstappen. Als je de klant geen internet kunt blijven bieden dan moet je het contract ontbinden. Ik ben klant sinds juni en heb bij elkaar mischien maar een week internet gehad. Nu zit ik dagen zonder internet en wil wel een week wachten ,maar dan wel voor een ander internet provider. Ik wil hier van verlost worden nu ben ik een wurg contract aan gegaan, je mag weg ze zwaaien je met liefde uit ,maar wel blijven betalen tot het jaar om is .
Reputatie 6
Dit is een klant helpt klant forum met ondersteuning vanuit T-Mobile. Een reactie van webcare duurt gemiddeld 24/48 uur maar wegens drukte kan het uitlopen.

Het gaat er niet om dat ik tevreden ben, maar de meeste problemen die we hier tegen komen, kunnne we onderling wel oplossen. Je kan een bericht van webcare afwachten of je kan bellen, dat gaat wel sneller. Nummer is 0800-0092
Gebeld en nee ze gaan mij niet helpen. Helaas had je maar niet voor een goedkoper internet provider moeten kiezen. Nu moet ik wachten tot donderdag. Ik zal in ieder geval binnen mijn kringen iedereen T-mobile afraden. En iedereen die het wellicht overweegt.
Reputatie 7
Hi @Mohamedd, ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat eje gisteren gebeld hebt en dat er donderdag een monteur komt. Het liefst zouden we natuurlijk binnen een uur een monteur bij je op de stoep hebben staan maar veel sneller gaat echt niet. Ik zie dat jullie al meerdere keren gebeld hebben en nu het bericht hier. Ik snap dat je zo snel mogelijk geholpen wil worden maar monteurs zijn niet oneindig beschikbaar dus het kan inderdaad zijn dat je een paar dagen moet wachten tot de monteur bij je langs kan komen. Maar wees gerust, we doen er alles aan om er voor zorgen dat je zo snel mogelijk weer online bent!
We zijn een week verderen nog steeds geen internet. Monteur kon niks maken of repareren thuis en ik moest weer wachten. Ik wil nu dat mij contract opgeheven word, nu de monteur langs is geweest op donderdag en geen oplossing heeft. Ik zit zeker tot volgende week nog zonder internet. Nu sta ik in mijn recht dat het contract ontbonden moet worden. Tmobile dit kun je niet maken ! Klanten vasthoudenmaar geen internet kunnen leveren. Ga samen werken met KPN ipv beetje intermet tappen en dat je klanten aansmeren met een jaarcontract en ze vervolgens niks kunnen bieden. Ik ben echt zeeer ontevreden en wil dat ik nu serieus word genomen.
Reputatie 7
Hi @Mohamedd We nemen je zeker serieus dat kan ik je verzekeren. Onze monteur heeft de apparatuur thuis als oorzaak uitgesloten dus we zijn weer een stap verder. Dit betekent dat de oorzaak in de binnenkomende verbinding naar jouw woning zit en hiervoor gaan we de netbeheerder inschakelen (KPN dus) om dit op te lossen. We gaan er voor zorgen dat je zo snel mogelijk weer online bent!
Misschien heb je hier wat aan @Mohamedd
https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/telecom/voorbeeldbrief-ontbinding-overeenkomst-voor-tv-telefonie-internet
https://www.consuwijzer.nl/telefoon-internet-en-tv/klacht-over-telecomaanbieder/kan-geen-gebruik-maken-van-telefoon-internet-tv
De monteurvan KPN is vandaag geweest en wederom is het probleem nog niet opgelost, nu staat er weer een afspraak ingepland voor volgende week donderdag. En nog steeds geen internet ik word hier zo moedeloos van.
Reputatie 7
Hey @Mohamedd,

Ik ben benieuwd hoe het bezoek is verlopen! Werkt alles weer naar behoren? Zo niet, laat het mij dan weten dan ga ik er zo snel mogelijk mee aan de slag mee aan de slag!
Er zo snel mee aan de slag??🤔
De zin hierboven kan wel achterwege gelaten worden gezien er week na week nog geen oplossing gevonden werd en ik zonder internet kwam te zitten. Als je belt kun je rustig aansluiten en 45 minuten of langer aan de lijn blijven hangen. Daar zegt niemand ik zal u zo snel mogelijk helpen. Ze zijn onbeleefd klantonvriendelijk en zeggen dat ze niks kunnen doen of je effe terug wil bellen?? Naar Wie? En waarom? Niemand weet ergens wat vanaf. Na de 4e week werd ik pas doorgezet na KPN!
Waardeloos is T-mobile wat klantenservice betreft en hun diensten! Dat moest meteen worden doorgezet naar kpn, zelfs de monteur bevestigd dat er zoveel problemen zijn met T-mobile.
Ik zou zeggen geef de klant voor 1 keer een goede service en laat ze het contract zonder boete ontbinden, want ik moet nu ook al boeten!
Reputatie 7
Hey @Mohamedd,

Ik baal dat je laatste ervaring niet vlekkeloos is verlopen. 😞 Ik zie dat je in de tussentijd meerdere malen contact hebt opgenomen met ons. Je verbinding ziet er momenteel gelukkig wel stabiel uit. Mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen dan hoor ik dat maar al te graag.

Reageer