Beantwoord

Sinds T-Mobile Thuis Netflix en NPO start niet beschikbaar

  • 24 april 2018
  • 3 reacties
  • 902 Bekeken

Hoi,

Ik heb sinds een klein maandje T-Mobile Thuis. De laatste 2 weken hebben we een raar probleem. We kijken via apps op de Smart TV naar Netflix en NPO start. We kunnen wel alle programma's zien (ook wat er nu live is op NPO 1,2,3), maar zodra we welk programma dan ook willen afspelen, krijgen we in de NPO app de melding "Dit programma is niet beschikbaar" en op Netflix een vergelijkbare melding. Als we de stroom van de tv eraf halen en weer opstarten, dan werkt alles weer voor een tijdje.

Voor T-Mobile Thuis hadden we hier nooit last van, dus het lijkt ermee te maken te hebben. Wellicht omdat er nu een switch tussen de Smart TV en de modem zit?

Alvast bedankt voor het meedenken!

Groetjes,
Jolien
icon

Beste antwoord door Rolf M. 25 april 2018, 08:30

Lastig, je geeft zelf aan dat er een switch tussen zit. In principe zou dit geen storende factor moeten zijn. Kun je eens proberen deze er tussenuit te halen?

Kun je ook controleren of er software/firmware updates voor je TV zijn? Heb je nog een andere TV waar je het op kan testen? Wellicht een smartphone ook?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +3
Wat is de "vergelijkbare melding" van Netflix? Dit maakt het zoeken van de fout iets makkelijker!
Volgens mij een van deze foutmeldingen: https://help.netflix.com/nl/node/14113

'Titel niet beschikbaar voor afspelen' of 'We ondervinden momenteel problemen bij het afspelen van deze titel'.
Reputatie 3
Badge +3
Lastig, je geeft zelf aan dat er een switch tussen zit. In principe zou dit geen storende factor moeten zijn. Kun je eens proberen deze er tussenuit te halen?

Kun je ook controleren of er software/firmware updates voor je TV zijn? Heb je nog een andere TV waar je het op kan testen? Wellicht een smartphone ook?

Reageer