Beantwoord

slecht internet thuis

  • 28 May 2018
  • 1 reactie
  • 191 Bekeken

wij hebben steeds slechter internet thuis zo wel wifi als rechtstreeks via de kabel op de router heb alles al gedaan en ook wel eens een nieuwe router ontvangen van jullie maar word weer slechter en slechter
wat kan ik hier nog aan doen anders moet ik echt naar een andere aanbieder helaas
icon

Beste antwoord door Sander 2 June 2018, 16:39

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hoi dennistuitel,

Graag denk ik met je mee om ervoor te zorgen dat je snel weer stabiel internet hebt. Als start stel ik voor om een fabrieksreset uit te voeren van het modem. Hiermee zorg je ervoor dat het modem weer zo goed als nieuw is. Vervolgens wil ik je vragen om deze speedtest uit te voeren met een bekabelde verbinding. Zorg ervoor dat alle andere apparaten op dat moment even losgekoppeld zijn van het modem. Zo kunnen we uitsluiten of een ander apparaat roet in het eten gooit.

Welke snelheid is maximaal haalbaar op jouw adres en welke snelheid staat er op jouw pakket? Is het modem ook rechtstreeks aangesloten op het aansluitpunt? Als het om DSL gaat, kun je kijken of er nog een aansluitpunt in jouw woning is? Vervang voor de zekerheid ook het RJ11 (telefoon)kabeltje. Dan hebben we al erg veel uitgesloten. Ik hoor graag van je! Dat internet maken we weer superdeluxe!

Reageer