Beantwoord

Slecht WiFi en verkeerd track en trace nummer ontvangen.

  • 3 June 2019
  • 1 reactie
  • 270 Bekeken

Onze WiFi is nu al drie x niet meer bruikbaar geweest. Nu zouden we een nieuw modem ontvangen maar omdat niemand thuis is zou ik hier voor een track en trace nummer ontvangen. Deze heb ik tot op heden niet ontvangen.
Na vandaag weer eerst een half uur te wachten iemand gesproken en de verkeerde code ontvangen. Namelijk die van mijn eerste modem.
Ik heb de code ontzettend hard nodig omdat ik het modem op moet halen bij een ophaal locatie.
ons internet is nu ook zo langzaam dat ik blij moet zijn als hij heeel soms 10 mb haalt. Terwijl wij zelfs betalen voor sneller internet 50mb.

wanneer wordt die eindelijk opgelost en kan ik de goede code aub zo snel mogelijk ontvangen.
Totaal geen zin om weer een half uur in de wachtrij te staan dus vandaar dat ik nu zo een bericht stuur.
icon

Beste antwoord door Sander 14 June 2019, 09:58

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hoi @bvdsanne,

Ik leg je graag uit wat de mogelijkheden zijn! Excuus voor de late reactie. Je kunt een pakket ook zonder code ophalen bij de afhaallocatie. Je hebt dan wel je ID nodig. Hiermee kun je alle pakketten die op jouw naam staan ophalen.

Graag geef ik ook wat Wifi-uitleg. Op Wifi haal je typisch tussen de 10-50% van je bekabelden snelheid. Je kunt dit optimaliseren aan de hand van deze video: [video] Wifi-tips.

Ik hoor graag hoe het er nu voor staat!

Reageer