Beantwoord

Slechte internet en WiFi verbinding

  • 2 December 2018
  • 4 reacties
  • 352 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Hallo we zijn onlangs overgestapt van ziggo naar t mobile thuis ivm verhuizing.
Een monteur heeft alles aangesloten en later nog een WiFi versterker aangesloten omdat we geen dekking in het hele huis hadden.
Alles werkte prima echter nu gaan we steeds meer last krijgen van een niet werkende internet en WiFi verbinding meerdere keren alles gereset maar nog steeds werkt het niet .
Ook hebben we al meerdere keren met tmobile gebeld en een harde reset laten doen niks lijkt te werken.
Helaas kan je niemand bereiken in het weekend vind een hele slechte zaak je betaald al genoeg voor een provider morgen ga ik maar weer bellen ik hoop dat het snel wordt opgelost want we zitten er al over natedenken om het contract te laten ontbinden als het niet veranderd .
icon

Beste antwoord door Sterre 7 December 2018, 12:12

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Hallo Ger1975,

Vervelend dat het internet / wifi niet goed werkt.
Heb je een glasvezel of DSL verbinding?
Welk type modem heb je?
Welk type repeater is er geplaatst? Indien het een 1750 is, is deze draadloos of bedraad aangesloten?
Heb je ook problemen met bekabeld internet?
Maak je (ook) gebruik van 5 Ghz wifi?

Mvg.
Marcel
Beste Marcel,

al deze vragen heb ik door genomen met de klanten service onlangs
Raar dat jij deze niet kan inzien
Maar antwoord op je vraag
Glasvezel alles bedraad zelf fritz WiFi versterker bedraad.
Huawei modem meeste gebruik van 2,4 GHz
maar zelfs het bedraden internet doet het slecht meerdere keren per dag resetten dit weekend je wordt er niet vrolijk van
oja zelf al het modem kanaal op 6 gezet omplaats van automatisch.
Het wlan en WiFi lampje blijven continu knipperen
Tv werkt overigs wel goed

gr gerben
Sorry Marcel zie nu pas dat je een medegebruiker bent dacht eerst een medewerker van T Mobile
Reputatie 7
Hoi Ger1975,

Ik kijk graag met je mee naar een passende oplossing! Ik zie dat je mijn collega hebt geproken en dat deze jou een speedtest heeft opgestuurd. Heb je deze ontvangen, en heb je de test al uit kunnen voeren? We willen graag onderzoeken hoe de fundering van jouw internet werkt, dat is de bekabelde verbinding. Als je de resultaten hebt, kun je mij daarvan dan een screenshot sturen? Daarop moet duidelijk zichtbaar zijn dat je het bekabeld getest hebt. Aan de hand hiervan kunnen we de opties bekijken om jouw internet te verbeteren. Alvast bedankt!

Reageer