Beantwoord

Slechte service, geen netwerk

  • 14 September 2020
  • 1 reactie
  • 121 Bekeken

Hee!

Sinds vorige week dinsdag heb ik in mijn woning geen netwerk. Hierdoor is Tv en wifi compleet onmogelijk. 
Ik heb dus contact opgenomen met de klantenservice die speelde het dus eerst weg als zijnde onderhoud (onzin want daar word altijd netjes contact over opgenomen).

 

3 dagen later heeft mijn vader contact opgenomen nogmaals met klantenservice. Want ik was het zat. Die hebben nu een mail mbt tot monteur gestuurd en afgesproken dat voor de dagen dat er geen service zal zijn er geen kosten in rekening gebracht worden.

 

Nou ik een afspraak maken met guidion (voor de tweede keer in 2,5 maand dat ik lid ben.) kunnen ze pas over 2,5 week. Dit betekend dat ik voor de TWEEDE KEER in 2,5 maand tijd NIET gebruik kan maken van de service die ik bij tmobile afneem.

ik ben het schijtzat!


Nu liep ik vannochtend voor huis langs en zag dat er bij de bekabeling een tegel omhoog gewipt is. Met een groene kabel die uitsteekt.

 

Kan dit de oorzaak van mijn grote probleem zijn?

Ik heb geen zin om meer dan 2,5 week niet gebruik te kunnen maken van internet en tv want internet heb ik simpelweg nodig voor werk!

 

Wellicht word er hier wel geluisterd naar mijn probleem en de juiste hulp aangeboden!

 

Ik hoor graag van iemand.

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 16 September 2020, 10:39

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @jevanblitterswijk, welkom op de Community!

De groene kabel op de foto is een Glasvezelkabel, maar dat is niet die van ons want die van ons is magenta gekleurd:

Ik ben een uitvoerige lijnmeting aan het doen om na te gaan of ik het euvel kan ontdekken. Wellicht kunnen we het samen oplossen voordat Guidion langskomt. Ik acht de kans niet heel groot omdat mijn kundige collega's al geprobeerd hebben je te helpen, maar zes ogen zien altijd meer dan vier. 

Ik kom hier vanmiddag nog op terug!

UPDATE: ik heb alles onder de loep genomen en heb overlegd maar we kunnen op afstand momenteel geen fix toepassen. Geen zorgen echter, de techniekdame verzekerde me dat de monteur het op zal lossen!

Reageer