Beantwoord

Slechte/trage verbinding T-Mobile Thuis

  • 28 May 2017
  • 4 reacties
  • 543 Bekeken

Dag forummers/moderators,

Sinds enkele weken is de internetverbinding een stuk slechter en langzamer geworden. Wanneer ik bijvoorbeeld iets download via mijn PS4, dan werkt internet op alle andere apparaten niet goed meer.

Inmiddels heb ik al van alles geprobeerd (bekabeld, frequenties veranderen, fabrieksreset, etc.), maar niks helpt. Sterker nog, sinds ik alles terug heb gezet naar de fabrieksinstelling valt wi-fi nu ook gewoon geregeld weg.

Wat kan hieraan gedaan worden?

Groeten,

Antoon
icon

Beste antwoord door Sander 6 June 2017, 14:21

Bekijk origineel

4 reacties

Korte update:

Wanneer ik de ethernetkabel gebruik op mijn laptop in plaats van wi-fi, dan werkt het toch een stuk beter.

Wat kan ik nu doen om ervoor te zorgen dat het dus ook gewoon via wi-fi goed werkt?
Reputatie 2
Hoi Antoon82,

Heb je al eens in dit topic (klik hier) gekeken? Hier worden heel veel tips gegeven hoe je je wifi dekking kunt verbeteren.
Hallo Jeroen,

Dat heb ik geprobeerd. Ondanks het testen van de verschillende frequenties en de antennes anders te positioneren blijft het probleem bestaan. Sites openen langzaam en zo nu en dan is de verbinding gewoon weg. Ook het downloaden gaat te langzaam.

Wat zou ik nog meer kunnen doen?
Reputatie 7
Hoi Antoon82, je bent al goed op weg lees ik! Bekabeld is de snelheid dus gewoon goed. Dan ligt het dus echt aan de wifi. Eén antenne plat en eentje rechtop heb je al gedaan. Het modem staat ook niet achter een luidspreker of iets met water of metaal. Je hebt na de fabrieksreset ook het kanaal weer aangepast. Staat deze nu op kanaal 1, 6 of 11 (vermijd de andere kanalen)? Als je de PS4 trouwens gebruikt, zou ik adviseren een kabel te gebruiken. Sommige games verbruiken nou eenmaal erg veel bandbreedte, dit is op wifi niet altijd een optie.

Houd je ons op de hoogte?

Reageer