Vervolgens heb ik via Twitter contact gehad. Er is toen besproken dat de wifi connectie mogelijk aan onze router lag. Echter hebben wij een router nodig omdat de T-mobile modem niet genoeg aansluitingen heeft.
Er werd als laatste via Twitter aangegeven dat opzeggen zonder uitkoopkosten nog niet kan aangezien er nog niks door beide partijen geprobeerd is. Dit waren de oplossingen van T-Mobile:
-Koop een Switch (router).
Ik vind niet dat ik hier als klant geld aan moet uitgeven. Het probleem was er immers niet voordat we bij T-Mobile zaten.
-Doe een fabrieksreset.
Wij hebben nooit iets veranderd in de instellingen. Inmiddels heb ik dit alsnog gedaan maar dit zou een oplossing kunnen zijn voor een wegvallende verbinding. Hier maak ik uit op dat dit niet helpt bij de trage verbinding waar wij de laatste tijd meer last van hebben dan geen verbinding. De laatste weken / maanden hebben wij vaak maar 1 MBIT download snelheid.
Helaas heb ik niet van alles screenshots, wel heb ik zoals gevraagd is een tweet gestuurd met de momenten dat internet traag werd. Dit zijn resultaten van jullie speedtest:
Jun 8, 2019, 5:17 AM : 1 a 2 mbps per seconden download snelheid en ongeveer 15 mbps upload snelheid.
Jun 9, 2019, 4:23 AM : In de middag hadden we even normaal internet gehad. Daarna weer terug naar DOWNLOAD: 1.1 MBIT/S UPLOAD: 14.5 MBIT/S.
Jun 10, 2019, 1:09 AM : DOWNLOAD: 9.2 MBIT/S UPLOAD: 10.1 MBIT/S.
Hierna kreeg ik als antwoord dat we nog niks geprobeerd hebben en opzeggen zonder uitkoopkosten (nog?) niet mag. Inmiddels lijkt het mij dat er genoeg geprobeerd is. We hebben vaker dan alleen deze momenten geen of bijna geen verbinding / snelheid. Bijgaande nog een screenshot van een andere speedtest. Deze speedtest site werd ook door jullie monteur gebruikt. Ik heb er nog 2 van vandaag, maar zie dat mijn privémail in de screenshot staat. Daarom leek het mij niet verstandig deze openbaar te publiceren. Graag wil ik opzeggen zonder uitkoopkosten.
Beste antwoord door Piotr
Bekijk origineel