Beantwoord

Slechte Wifi

  • 25 December 2018
  • 2 reacties
  • 398 Bekeken

Wij hadden voorheen een andere provider, maar sinds we zijn overgestapt op T-Mobile is onze WiFi echt slechter:
Vaker storing, trager, soms nihil ontvangst.
Ook na vele resets en ook de tips gevolgd te hebben(zelf WiFi verbeteren), blijft het minder van kwaliteit.
icon

Beste antwoord door Brian 28 December 2018, 15:53

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Welk merk/type router?
T-Mobile heeft WiFi garantie al zal dat voorlopig een wassen neus zijn met drukke vakantieperiode voordat er een monteur langs komt.

Er zijn ook mensen die de WiFi van de router van de provider uitzetten en dan zelf meerdere eigen WiFi punten door het huis ophangen om zo perfecte dekking te hebben.
Reputatie 7
Hi @Katdekapper, daar gaan we meteen wat aan doen! Ik heb meegekeken naar je binnenkomende verbinding en deze ziet er goed uit. Je maakt zo te zien ook gebruik van een bekabelde verbinding, werkt dit wel goed?

Met onze Wifi Garantie zoals tmoesel al even aanstipte garanderen we een goede Wifi verbinding tot en met één verdieping bij de modem vandaan. Ervaar je de door jou genoemde problemen overal in huis of op specifieke plekken? Als het om bijvoorbeeld je zolder gaat dan kan je het beste zelf een router of Wifi mesh netwerk gebruiken zodat je óveral in huis een optimale dekking hebt! Ervaar je ook op de begane grond of eerste verdieping problemen? Zou je dan een speedtest willen doen van je bekabelde én Wifi verbinding en hier de resultaten willen plaatsen? Dan kijk ik graag wat ik kan betekenen!

Reageer