Beantwoord

Slechte wifi, multiroom en eigen router gebruiken

  • 5 April 2020
  • 4 reacties
  • 262 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hoi hoi,

Thuis heb ik slechte wifi op een 100Mbit/s abonnement. Ik ben van plan om een multiroom systeem te installeren. Hiervoor moet ik de huidige modem van Tmobile vervangen met de multiroom wifi systeem (deco m9 of velpo triband). Is dit mogelijk (TV en DSL) en toegestaan? 

icon

Beste antwoord door Waqqas 6 April 2020, 23:35

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Als je gewoon de handleiding erbij pakt dan zou je de Deco of Velop er gewoon achter kunnen plaatsen en als iets niet lukt kan je meestal wel wat op het internet vinden en als je dan tegen problemen aanloopt dan kan je je vragen hier stellen. Er zal altijd wel iemand zijn die het antwoord weet.

Bedankt heren,

Inderdaad de modem moet blijven. De Velop of Deco ga ik dan koppelen aan mijn modem. Hebben jullie ervaring met multiroom mesh systemen?

Reputatie 7
Badge +15

Kan je de Deco niet als acces point op poort 1 van je huidige T-mobile modem aansluiten dan heb je toch ook gewoon een goede wifi en tv via het modem of Deco indien mogelijk.

Reputatie 7

Hallo @Benmam de deco en velpo zijn geen dsl modems dus dat gaat helaas niet werken. hier heb je dan nog een apart vdsl modem nodig welke je in bridge mode kan plaatsen.

Reageer