Beantwoord

Slechts 100 Mbit te verkrijgen

  • 17 December 2019
  • 3 reacties
  • 303 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Beste,

Ik zit rond te kijken naar een nieuw internet abonnement voor thuis, en ik zie dat waar ik bij andere providers ruim boven de 100mbit kan krijgen op mijn adres, dit bij T-mobile blijkbaar maximaal 100 Mbit is.

Mijn vraag is waarom dit niet meer kan zijn? Ik weet dat er bij mij in de buurt nog niet overal glasvezel te verkrijgen is, maar ik weet ook dat er voldoende technologie beschikbaar is om een hogere snelheid dan 100Mbit over VDSL te krijgen.

Ik vraag dit specifiek bij hier omdat ik ook met mijn mobiel abonnement onderweg ben naar T-Mobile.

 

Met vriendelijke groet,

Niels

icon

Beste antwoord door Waqqas 17 December 2019, 23:36

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Nepp95 

Delta, KPN en XS4ALL maken gebruik van 2 aderparen waardoor ze hogere snelheden kunnen leveren via de DSL verbinding.

T-mobile heeft deze technologie helaas niet.

https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl

 

Hallo @Nepp95 

Delta, KPN en XS4ALL maken gebruik van 2 aderparen waardoor ze hogere snelheden kunnen leveren via de DSL verbinding.

T-mobile heeft deze technologie helaas niet.


Dankjewel voor je antwoord. Dit is inderdaad hoe ik nu ook mijn internet geleverd krijg alleen helaas tegen vrijwel onbetaalbare prijzen.

Jammer dat dit bij T-Mobile niet gaat.

Reputatie 7
Badge +15

@Nepp95 

Mocht je ooit minder voor een scherpe prijs willen dan ben je altijd welkom hier 😊

Reageer