Beantwoord

Slome wifi maar bekabeld wel prima

  • 3 September 2020
  • 4 reacties
  • 122 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb het 100 up 100 down abonnement bij t mobile thuis maar zoals je ziet op de foto haal ik vaak nog niet eens de 50 mbps, ik heb een draytek vigor2132F is hier een oplossing voor?

icon

Beste antwoord door Waqqas 3 September 2020, 23:42

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @max_s 

De Draytek is maar een single band router en je zou ongeveer 50 Mbps moeten halen.

Misschien is een versterker een idee en die dan de WiFi laten regelen of WiFi plus van T-Mobile

Maak je verder alleen gebruik van de Draytek of heb je nog andere netwerk apparatuur aangesloten?

Hallo @max_s 

De Draytek is maar een single band router en je zou ongeveer 50 Mbps moeten halen.

Misschien is een versterker een idee en die dan de WiFi laten regelen of WiFi plus van T-Mobile

Ja dat was bij mij bekend dat het een single band router was, een extender heb ik al maar dat helpt niet echt maar ik heb in mijn laptop een dual band netwerk kaart zitten een  Intel Dual Band Wireless-AC 7260 om precies te zijn maar ik heb al veel geprobeerd in de instellingen van de kaart maar helpt allemaal niet zoveel.

En de draytek wordt door meerdere apparaten gebruikt

Die extender zeker niet via een kabel aangesloten?

Dan word de snelheid gehalveerd omdat dezelfde bandbreedte voor up en down verkeer moet worden gebruikt, zal dus altijd trager zijn.

Reageer