Beantwoord

snelheid van mijn pakket niet bereikt

  • 9 May 2018
  • 1 reactie
  • 368 Bekeken

Hallo,

ik heb al een maand t-mobile thuis internet met een snelheid van 750mb maar die wordt niet bereikt terwijl ik al mijn apparaten met ethernet kabel heb aangesloten en de wifi kanaal heb aangepast, de modem aan en uit heb gedaan en de modem ergens anders heb geplaatst zodat het bereik beter zou worden en zelfs een router heb geplaatst maar het werkt niet! iemand een oplossing of tip?
icon

Beste antwoord door Sander 15 May 2018, 10:35

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hoi taha2005,

Welkom op de Community! Gefeliciteerd met je abonnement: 750 Mbps is niet mis! Je haalt de snelheid niet, daar ga ik graag naar kijken. Ik splits het even op in Wifi en bekabeld.

Wifi
Ik zie dat je al vele tips van het grote Wifi-verbetertopic hebt opgevolgd: super! Bedenk wel dat Wifi nooit 100% van je bekabelde snelheid zal halen. Pas ook op met die externe router: het kan zijn dat die router en ons modem elkaar gaan dwarsbomen! Schakel daarom de Wifi van het modem eens uit en controleer wat het met je Wifi snelheid doet: t-mobile.nl/speedtest.

Kabel
Hier zou je natuurlijk die 750 Mbps moet halen. Wil je het modem eens van de stroom halen en alle apparaten even loskoppelen? Kun je daarna één laptop bekabeld (zonder switch) aansluiten en bovenstaande speedtest uitvoeren? Welke snelheid haal je dan?

Ik ben benieuwd!

Reageer