Beantwoord

Snelheidsupgrade vervallen

  • 19 December 2019
  • 2 reacties
  • 221 Bekeken

Beste T-Mobile,

 

Graag zou ik u willen vragen om onze eerdere (mondeling gemaakte) overeenkomst, kosteloze snelheidsverhoging naar 200mbit vanwege klantvoordeel, na te komen. Dit was het zwaarst wegende argument om voor jullie als internetaanbieder te kiezen. Onder deze alinea heb ik een chronologisch overzicht gemaakt van de levering en de contactmomenten met klantenservice. Helaas kan de klantenservice mij niet verder helpen, dit is de reden dat ik schriftelijk contact zoek.

Met vriendelijke groet,

Die_Hard

 

Chronologische beschrijving:

16-09-2019 – telefonisch t-mobile thuis afgesloten. Besproken dat ik kan upgraden naar 200 mbit omdat ik een mobiel abonnement heb.

17-10-2019 – Monteur kom langs voor installeren internet. Internet doet het nog niet, KPN moet nog iets doen.

24-10-2019 – KPN monteur komt lang en internet doet het

24-10-2019 – 1ste keer gebeld dat ik graag voordeel wil invoeren. Dag wachten omdat systeem nog moet updaten.

25-10-2019 – 2e keer gebeld dat voordeel het nog niet doet. Klantenservice verteld dat systeem van t-mobile staat nog op verwerken. Dit zal zichzelf oplossen en dan kan ik voordeel aanvragen.

04-11-2019 – 3e gebeld dat nog steeds niet mogelijk is om korting in te voeren. Dat klopt inderdaad niet en toen heeft technische dienst het opgelost.

05-11-2019 – Ik kan nu geen 200mbit meer aangeven in systeem. Klantenservice verzekerd mij dat op mijn adres geen 200mbit leverbaar is.

05-11-2019 – nogmaals gebeld en aangegeven dat 200mbit wel leverbaar was tijdje geleden. Dit kan niet maar legt het bij Technische dienst neer om uit te zoeken. Als ik 2w niets hoor weer bellen.

19-11-2019 – Technische dienst geeft aan dat snelheid tot 500mbit mogelijk is. Helaas kan 200mit niet meer op huidig adres omdat de abonnementen zijn verandert. Ik kan wel korting krijgen op huidige snelheid.

18-12-2019 – Ik lees op de site dat abonnementen die voor 29-10-2019 zijn afgesloten de snelheidsupgrade behouden. Hier nogmaals gebeld naar klantenservice, deze geeft aan dat het niet mogelijk is om nu nog te upgraden. Dit had moeten gebeuren voor 29-10, ik geef aan dat ik hierover meermaals heb gebeld en door vertraging vanuit systeem en afwachtend beleid van klantensevice dit niet is gebeurd. Helaas kan er geen oplossing worden geboden.

icon

Beste antwoord door Piotr 20 December 2019, 16:09

Bekijk origineel

2 reacties

PS: ik heb een vergelijkbare casus gevonden op het forum:

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-internet-492/upgrade-internetsnelheid-306831

Het antwoord daar is, zoals die vraagsteller ook aangeeft, niet bevredigend. Het lijkt mij redelijk om voor de klanten die voor 29-10 abonnement hebben afgesloten wel de afgesproken snelheid te leveren.

Reputatie 7

Hey @Die_Hard,

Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt. Nu baal ik dat je door alle omstandigheden niet meer tijdig je abonnement hebt kunnen omzetten naar een 200 Mbps pakket. Wanneer dit wél tot de mogelijkheden zou behoren dan had ik of mijn andere collega's dit graag voor je in orde gemaakt. Jammer genoeg kunnen we die snelheid niet meer selecteren op jouw adres. 

Met de lancering van Uit & Thuis voordeel kun je uiteraard wél gebruik maken van het nieuwe Klantvoordeel. Wanneer ik naar jouw situatie kijk dan kan je daar flink op besparen! Je betaalt momenteel € 36,- voor een 100 Mbps abonnement. Wanneer je je Klantvoordeel activeert dan wordt de nieuwe prijs van je abonnement slechts € 25,- voor de hoogst mogelijke snelheid wat we op dit moment kunnen aanbieden op jouw adres (100Mbps). Terug gaan naar de oude prijsplannen is geen optie, maar zoals je ziet bespaar je ook flink met het nieuwe Klantvoordeel! 

Reageer