Beantwoord

Spam markeren in mailbox TM

  • 19 September 2020
  • 5 reacties
  • 304 Bekeken

Goedemorgen,

 

Wie kan mij helpen alle spam te markeren als spam in mijn t-mobilewebmail inbox ??

Met vriendelijke groet,

Willemien

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 23 September 2020, 14:03

Bekijk origineel

5 reacties

Dank je wel!

Ik heb de spamfilter op “high” gezet, kijken of het helpt 😊

Hallo,

 

Ik heb dezelfde vraag. Ik krijg meer spam dan andere mail, hoogst irritant. Ik probeer nu Op de site van t-mobile kom ik telkens in een “loop” terecht als ik iets wil, zoals mijn e-mailinstellingen wijzigen. Dan wordt er gevraagd om opnieuw in te loggen, dan ga ik weer naar e-mail instellingen, vervolgens kies ik “spamfilter instellen” en dan moet ik weer inloggen. Hoe stel ik nu de spamfilter in?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Serafien, slim dat je het in dit topic navraagt! Je kunt jouw spamfilter instellen door in te loggen op je persoonlijke  My T-Mobile Thuis account: My T-Mobile Thuis e-mail instellingen. Daar kun je het spamfilterniveau wijzigen naar eigen voorkeur:

Succes en als je nog vragen hebt, stel ze gerust. De Community zit altijd voor je klaar! 😄

Reputatie 7
Badge +16

Helemaal top, graag gedaan! Succes en als je nog meer wilt weten, dan zijn we er vandaag, morgen en overmorgen! 😊

Reputatie 7
Badge +9

Hi Willemien,

Je kan zelf een spamfilter instellen. Je kan zelf veel instellingen regelen in My T-Mobile Thuis. In het menu kun je 'Instellingen' en 'E-mail' selecteren en dan het volgende aanpassen:

  1. Wachtwoord mailbox aanpassen
  2. Aliassen aanmaken (e-mail komt binnen op het hoofd e-mailadres)
  3. E-mail doorsturen (forward functie)
  4. Spamfilter (off, low, medium of high)
  5. Automatisch antwoorden ('out of office reply')
  6. Opslagruimte

Ik hoop dat je zo verder komt!

Reageer