Hallo,
Ik heb 11 maart een "Internet Premiun" abbonement aangevraagd bij jullie. De eerst mogelijke leverdatum was maandag 15 april.
Inmiddels staat er bij mijn aanvraag sinds 25 maart dat de lijn Is aangevraagd Deze status staat er nu al bijna 4 weken
iedereen om mij heen heeft ondertussen wel internet bij KPN. Meerdere telefoon gesprekken met de t-mobile helpdesk waren op zijn minst gezegd niet verhelderend.
Het wordt nu met al het thuiswerken toch wel heel problematisch kunnen jullie aangeven hoe we dit op korte termijn gaan oplossen
Met vriendelijke groet,
G.J
Beste antwoord door Jason
Goedemorgen
Er is op dit moment nog geen sluitend antwoord waarmee ik een datum kan prikken. Beschik je over een T-Mobile mobiel telefoonnummer? Dan kan ik je namelijk wel een voucher toesturen zodat je de komende tijd gebruik kunt maken van Unlimited Internet via de hotspot. Zo wordt thuiswerken wat gemakkelijker. Ik vind het overigens oprecht jammer dat ik het aanbied, maar als je hier liever niet op wacht, dan is het uiteraard geen probleem om je aanvraag te annuleren. Hoe spijtig dat ook is, is het ook niet fijn om te wachten zonder duidelijk vooruitzicht.