Beantwoord

starus lijn aangevraagd al 4 weken onveranderd

  • 22 April 2020
  • 5 reacties
  • 124 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Hallo,

Ik heb 11 maart een "Internet Premiun" abbonement aangevraagd bij jullie. De eerst mogelijke leverdatum was maandag 15 april.

Inmiddels staat er bij mijn aanvraag sinds 25 maart dat de lijn Is aangevraagd   Deze status staat er nu al bijna 4 weken  

iedereen om mij heen heeft ondertussen wel internet bij KPN. Meerdere telefoon gesprekken met de t-mobile helpdesk waren op zijn minst gezegd niet verhelderend. 

Het wordt nu met al het thuiswerken toch wel heel problematisch  kunnen jullie aangeven hoe we dit op korte termijn gaan oplossen  

 

Met vriendelijke groet,
G.J

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 23 April 2020, 11:07

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Top dat je info hebt nagevraagd aan een expert, dat is alleen maar goed en fijn ook dat de monteur een antwoord gaf. Het ligt echter niet aan het doorkomen van de aanvraag. Dat zou wellicht het geval kunnen zijn wanneer je op de WBA technologie (KPN Netwerk NL is daar netwerkbeheerder van) zou zijn aangesloten. Dan had ik de order kunnen pushen via hen, maar dat is echt niet het geval.

Ik begrijp overigens volledig dat de expert dit aankaart, maar toch staat het poort tekort daar los van. Wat mij betreft kunnen we in jouw geval overgaan op kosteloze annulering. Het spijt me oprecht dat we nog niet aan jouw verwachting hebben kunnen voldoen, maar ik respecteer je keuze om een alternatief te zoeken natuurlijk absoluut! Mochten we in de toekomst binnen een normaal tijdsbestek kunnen aansluiten, dan hoop ik je ooit weer te kunnen verwelkomen. Veel succes bij je zoektocht naar een andere partij. Als ik iets anders voor je kan doen, dan doe ik dat met alle liefde. Alle sterkte en gezondheid aan jou en je geliefden toegewenst! ❤️

Jason,

 

Vandaag liep hier in het appartementen complex een installateur van KPN rond. Ik heb hem gevraagd hoe het zat met de aansluiting van T mobile internet. Vreemd genoeg gaf hij aan dat het probleem niet in de wijkcentrale ligt maar aan de aanvraag van t-mobile. Hij gaf aan dat dit volgens hem regelmatig gebeurd bij t-mobile. De aanvraag komt dus niet door blijkbaar. 
 

btw ik heb momenteel een 06 van t-mobile. 
 

Kan ik zonder kosten de internet aansluiting annuleren. De 2 weken bedenktijd zit er al ruim een maand op en ik lees op het forum allerlei griezel verhalen als je het kosteloos probeert te annuleren. 
 

mvg

GJ

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @GJVDC, heel graag gedaan! Normaal gesproken zou er voldoende capaciteit zijn in de wijkcentrale om via ODF aan te kunnen sluiten, maar door een poort tekort kunnen we niet tijdig leveren. De postcodecheck geeft aan welke technologie beschikbaar is op jouw adres. Wanneer er geen tekort zou zijn geweest, was dit geen issue. Dat is natuurlijk geen excuus, want jij zit nu te wachten op een aansluiting die momenteel uitgesteld moet worden. Sorry daarvoor! 

Er is op dit moment nog geen sluitend antwoord waarmee ik een datum kan prikken. Beschik je over een T-Mobile mobiel telefoonnummer? Dan kan ik je namelijk wel een voucher toesturen zodat je de komende tijd gebruik kunt maken van Unlimited Internet via de hotspot. Zo wordt thuiswerken wat gemakkelijker. Ik vind het overigens oprecht jammer dat ik het aanbied, maar als je hier liever niet op wacht, dan is het uiteraard geen probleem om je aanvraag te annuleren. Hoe spijtig dat ook is, is het ook niet fijn om te wachten zonder duidelijk vooruitzicht. 

Hi Jason,

 

Bedankt  voor de  Update. Kan jij mij vertellen hoe lang dit gaat duren aangezien ik nu zonder internet zit. 
Wel vreemd dat jullie internet aanbieden zonder dat het beschikbaar is. Die postcode check is dus een falke check. 
 

Met vriendelijk groet,

GJ

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @GJVDC, jouw aansluiting is behoorlijk vertraagd, zoals je zelf inmiddels al weet natuurlijk. Op sommige ODF (ons eigen Fiber-netwerk) locaties zijn momenteel geen poorten meer beschikbaar om klanten aan te sluiten. Aanvragen voor de uitbreidingen worden gedaan. Dit betekent dat er geen aansluitingen meer beschikbaar zijn in de wijkkast.

Het is nog onbekend wanneer deze worden uitgebreid. Het spijt me oprecht dat ik je dit mededeel, maar ik wil wel eerlijk naar je zijn. Wanneer er wel uitbreiding mogelijk is, zul je zelf een seintje van ons krijgen. Heb je tot die tijd de beschikking over een internetverbinding?

Reageer