Beantwoord

Storing

  • 20 mei 2019
  • 1 reactie
  • 334 Bekeken

Hallo,
Vanochtend is de stroom uitgevallen in de omgeving Kaatsheuvel, Waalwijk. Niet bij mijzelf thuis maar wel in de wijken om mij heen.

Hierdoor had ik geen internet meer via glasvezel. Na 2 uur was de stroom weer terug maar het internet bleef uit. Tot op heden werkt het nog steeds niet. Dus gebeld met de klanten service.

Modem paar keer opnieuw gestart. Factory reset uitgevoerd maar gaat niet werken. Nu moet er een monteur langskomen. Krijg ik een mail van Guidion voor een afspraak. En jawel hoor eerst volgende moment dat ze kunnen komen is 27 MEI.

Het is volgens mij niet normaal dat je een week moet wachten op een monteur. Kan niet een week zonder internet. Ik heb die nodig voor mijn werk. En juist volgende week (week van 27 Mei) gaan wij met vakantie.

Misschien kunnen ze even de verbindingen in de buurt checken want ik denk dat geen enkele t-mobile verbinding het nog doet in de buurt van mijn huis.

Graag een correcte oplossing!
icon

Beste antwoord door skraneveld 21 mei 2019, 11:21

Inmiddels opgelost.
Bekijk origineel

1 reactie

Inmiddels opgelost.

Reageer