Beantwoord

Storing badhoevedorp t-mobile thuis

  • 11 December 2019
  • 5 reacties
  • 128 Bekeken

Goedemiddag,

Wifi op ze zyxel p50 werkt maar de internet verbinding is weg. Wie kan ik bellen, wie gaat/kan hier achteraan?

 

Mvg, Dick

 

PM afgelopen maandag (9/12) waren er ook al problemen. Toen was modem af en aankoppelen kennelijk voldoende nu niet.. Stroom er al 2 keer af gehad gedurende 20+ seconden

icon

Beste antwoord door d216136 11 December 2019, 15:56

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6

Hoi @d216136 Heb je een verbinding via glasvezel of DSL?

Hoi @d216136 Heb je een verbinding via glasvezel of DSL?

Glasvezel.

Wellicht is geduld een schone zaak, nog steeds geen reactie van t-mobile.

Zelf verder actie ondernomen. 2 uur na de initiële storing opnieuw het modem uit EN het glasvezelkastje ook uitgezet. Vervolgens eerst het glasvezelkastje aangezet en toen het modem. Daarna werkte het weer…

Hopelijk hebben anderen hier ook wat aan. 

By the way, bij mij in de straat vinden graafwerkzaamheden plaats. Stel dat men de glasvezel stuk trekt, bij wie moeten wij dan aan de bel trekken of loopt dat ook via T-mobile?

Reputatie 6

@d216136  Webcare leest wel mee, maar een reactie kan een paar dagen duren.

 

Als je inderdaad geen internet hebt dan moet je eerst de converter aan het stroom hangen tot er een paar lampjes branden. (weet effe niet hoeveel) en daarna pas je modem.

 

Ik neem aan als ze de glasvezel kapot trekken, dat ze dat zelf ook wel door zullen geven.

@d216136  Webcare leest wel mee, maar een reactie kan een paar dagen duren.

 

Als je inderdaad geen internet hebt dan moet je eerst de converter aan het stroom hangen tot er een paar lampjes branden. (weet effe niet hoeveel) en daarna pas je modem.

 

Ik neem aan als ze de glasvezel kapot trekken, dat ze dat zelf ook wel door zullen geven.

Dat neem ik ook aan.. Anderzijds met aannames heb ik nare ervaringen. Via https://www.mijnaansluiting.nl/netbeheerders-per-regio zie ik dat in mijn regio KPN (ziggo zal het niet zijn voor glasvezel) de aansluitingen beheerd. Onthouden voor volgende keer…. als er echt wat stuk is.. 

Reageer