storing bij aanmelding

  • 29 April 2019
  • 4 reacties
  • 266 Bekeken

Ik denk dat ik de enige abonnee in Nederland ben die sinds zijn aanmelding nog steeds geen gebruik kan maken van zijn abonnement. 8 april jongstleden zou het allemaal gepiept zijn, Installateur langs geweest en aangesloten, alleen had ik geen licht op de glasvezelaansluiting van KPN.
Ik heb ook op geen enkele wijze een antwoord gekregen hoe de vork nu exact aan de steel steekt. Als klap op de vuurpijl kreeg ik afgelopen vrijdag van de T-mobile helpdesk een telefoonnummer van KPN en een trouble ticket nummer. Afijn ik dus vol goede moed maar weer eens bellen en dan nu met de KPN. Wederom zonder succes. Ik dus weer de helpdesk gebeld en toen dan eindelijk een uiterst gedetailleerde uitleg gekregen van het probleem na ruggespraak met de back office. Mij werd voorgesteld om na het weekend, vandaag dus, terug te bellen om te vernemen wat de laatste status was.
Ik vandaag dus bellen. En weer hetzelfde antwoord dat ik al sinds 8 april(!) krijg: Ze weten het niet....
Ik ben ten einde raad ...... Het is dat ik niet meer naar Ziggo terug wil, anders had ik de pijp allang aan Maarten gegeven.
En nu de klap op de vuurpijl: Er is mij beloofd dat ik zolang ik geen gebruik kan maken van de volledige dienst, ik dus ook geen abonnementsgeld hoef te betalen... NOT! .... Er is net afgeboekt... Heb ik dus teruggedraaid!!
Maar goed, wie weet hoe deze situatie te doorbreken??

4 reacties

Reputatie 7
Hey @scaramouche, wow wat een verhaal! Ik heb je dossier gelijk doorgenomen en ik zie inderdaad dat dit probleem al (te) lang speelt. De laatste terugkoppeling vanuit onze technische dienst is toevallig vandaag binnengekomen. Met de melding dat je verbinding weer zou moeten functioneren, super goed nieuws!😄
Graag wil ik aan je vragen of je nu daadwerkelijk probleemloos van je abonnement gebruik kunt maken? Zo ja, geef ons een seintje. We zorgen ervoor dat er een vergoeding wordt ingediend voor de periode dat je geen gebruik hebt kunnen maken van je abonnement. Ook wil ik je alvast bedanken voor je geduld!
Hi Piotr,
Ik was afgelopen vrijdag op de zaak om uitleg te geven van mijn niet aanwezig zijn op Internet. Maar geduld wordt beloond. Alles werkt sinds vrijdag! En beter dan bij Telfort. (de reden waarom ik ben geswitcht!). Zit alleen nog te kutten met sde afstandsbediening. Deze krijg ik niet aan de praat om de TV uit- en aan te zetten.
Reputatie 7
Hi @scaramouche, goed om te horen dat het uiteindelijk helemaal gelukt is! Mijn collega's hebben inmiddels ook de abonnementskosten al vergoed zie ik. Is het inmiddels ook gelukt met afstandsbediening? Als het gaat om de afstandsbediening die bij de TV Box hoort dan kan je proberen om de afstandsbediening opnieuw te koppelen. Laat zeker nog even weten of het gelukt is! 🙂
ja alles werkt.. ook de afstandsbediening. Het maandje gratis abonnement is wel een povere tegemoetkoming in de onkosten voor iemand die zijn werk op het internet doet...

Reageer