Beantwoord

Storing DSL Gouda 2804

  • 18 oktober 2020
  • 1 reactie
  • 89 Bekeken

Hallo,

 

Sinds 17-10-2020 rond 10:30 heb ik (en het hele blok) geen internet meer via de telefoonkabel.

Hier heb ik ook een mail van gehad en de storing staat vermeld op de storingspagina in mijn T-Mobile account.

Maar kan iemand vertellen wat er precies aan de hand is en hoe lang de verwachting is dat dit duurt?

 

icon

Beste antwoord door Sander 19 oktober 2020, 14:20

Hi @SmartyNL ,

 

Bedankt voor de melding! Het klopt dat er een gebied in Gouda op dit moment nog geen verbinding heeft. Dit komt door een issue bij de netwerkbeheerder. Deze heeft dit in onderzoek en houdt ons op de hoogte van de ontwikkelingen. Wij spelen deze informatie direct weer door via My T-Mobile Thuis. Houd deze pagina in de gaten voor de laatste stand van zaken: https://thuismy.t-mobile.nl/storingen.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hi @SmartyNL ,

 

Bedankt voor de melding! Het klopt dat er een gebied in Gouda op dit moment nog geen verbinding heeft. Dit komt door een issue bij de netwerkbeheerder. Deze heeft dit in onderzoek en houdt ons op de hoogte van de ontwikkelingen. Wij spelen deze informatie direct weer door via My T-Mobile Thuis. Houd deze pagina in de gaten voor de laatste stand van zaken: https://thuismy.t-mobile.nl/storingen.

Reageer