Beantwoord

Storing en blokkerig beeld

  • 13 March 2019
  • 5 reacties
  • 304 Bekeken

Sinds eind vorig jaar hebben wij last van wegvallen geluid en aansluitend blokkerig beeld. De modem is reeds 2x vervangen en nu blijkt het probleem bij KPN in de aanvoer te liggen. Recent heeft KPN een update gedaan echter dit heeft nog geen resultaat gegeven. Het probleem is bekend in Almere en Harderwijk. Echter staat Lelystad hier niet bij terwijl dit wel het geval is. Nu heb ik een 2 tal vragen;
  • 1, zijn er meer gevallen bekend in Lelystad en wordt dit nu ook erkend door T Mobile
  • 2, wanneer gaat dit probleem opgelost zijn. 3 maanden voor het oplossen van dit probleem vind ik erg lang.
icon

Beste antwoord door Brian 18 March 2019, 13:57

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Hi @Rene Pol, aan de hand van jouw melding hebben we contact gehad met de netwerkbeheerder en Lelystad valt inderdaad ook onder dit issue. We zijn voortdurend in contact met de netwerkbeheerder en hun leverancier voor een oplossing. Er is nog geen einddatum bekend, eerdere werkzaamheden waren niet succesvol. Ik ga navraag voor je doen wat de laatste status is en ik kom er deze week bij je op terug!
Harderwijk worden we al meer dan 5 maanden aan lijntje gehouden. Beeld loopt al vanaf oplevering niet.
En Tmobile geeft tot op Heden niet thuis.
Reputatie 7
Hey jbsthuis,

Het probleem in Harderwijk is inderdaad een hardnekkig issue waar onze techneuten nog steeds mee aan het stoeien zijn. Het goede nieuws is dat het probleem voor de Aria TV Boxen opgelost is. Voor de overige TV Boxen moet er nog een oplossing volgen. Excuses hiervoor!
Hey jbsthuis,

Het probleem in Harderwijk is inderdaad een hardnekkig issue waar onze techneuten nog steeds mee aan het stoeien zijn. Het goede nieuws is dat het probleem voor de Aria TV Boxen opgelost is. Voor de overige TV Boxen moet er nog een oplossing volgen. Excuses hiervoor!


De Aria ( kleine box zonder opname functie) heeft nog steeds zelfde probleem. Komt alleen minder voor.
Probleem is nog steeds niet opgelost. DIt is ook al gemeld aan de Helpdesk aantal weken geleden.
Maar het is toch niet normaal dat de ene wijk er geen last van heeft en andere wijk niet.
en hoe kan het dat de wifi bij tmobile ook zo onstabiel is dan?
telkens word bij helpdesk wel gemeld dat wifi ook bij zelfde probleem hoor.
alleen daar word niks mee gedaan?

Reageer