Beantwoord

Storing glasvezel Alphen aan den Rijn 2403BM


Kan het zijn dat er een storing is aan glasvezel in Alphen aan den Rijn?

Sinds vanmiddag geen internet meer, rood internet lampje op de modem blijft branden.

Heb al verschillende modems geprobeerd en verschillende kabels, ook de converter heb ik een paar minuten van de stroom gehad maar ook dat lost het helaas niet op.

icon

Beste antwoord door Waqqas 14 July 2020, 18:09

Bekijk origineel

12 reacties

T-Mobile Thuis zegt dat er geen storingen zijn. Ik zal idd zo nu en dan die converter resetten.

Niemand van klantenservice hier? Probeerde al te bellen maar het is te druk nu hoor ik.

Reputatie 7
Badge +15

Hier is webcare er pas vanaf morgen helaas. Twitter en Facebook zijn er ook nog maar tot 9 uur denk ik.

Ok dan moet ik maar even geduld hebben. Bedankt voor je reactie!

Is er al iemand van webcare die hier een blik op kan werpen? Zit nu al sinds gisterenmiddag zonder internet dus support is welkom.

 

Reputatie 7

Hey @Mellencamp,

Ik zie dat je in de tussentijd al contact hebt opgenomen met mijn collega en dat er gelukkig al hulp aanstaande is. Je kunt zo snel mogelijk een afspraak inplannen met onze monteur op het volgende nummer: 088 - 2000151. De monteur gaat vervolgens op zoek naar de oplossing. Laat je ons weten hoe het bezoek is verlopen? 

Oeps, sorry ik zie dat ik een mailtje over het hoofd heb gezien. Jullie gaan een monteur langs sturen zie ik. Thanks!

Eerstvolgende mogelijkheid voor een monteur 21/7 ?? Dan zit ik gewoon een week zonder internet. Ik wou dat ik dit had geweten voordat ik overstapte naat TMobile…. 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Mellencamp 

Guidion heeft een drukke agenda, maar je zou elke dag kunnen bellen naar Guidion om na te vragen of er eerder een plekje vrij is want er wil nog wel eens een afspraak uitvallen. Voor nu kan een moderator je misschien een voucher voor 7 dagen onheperkt internet aanbieden die je als hotspot kan gebruiken.

Ik heb gelukkig de mogelijkheid om op een andere locatie te werken, dat is via een hotspot sowieso niet echt optimaal. Bedankt voor het aanbod iig.

Reputatie 7

Hey @Mellencamp,

Ah gelukkig heb je een noodoplossing achter de hand. Ik kan me voorstellen dat je zo snel mogelijk een monteur op bezoek wilt krijgen. Je kunt altijd proberen om je afspraak telefonisch te vervroegen, regelmatig komt het voor dat er een afspraak wegvalt, waardoor je eerder geholpen kunt worden. :relaxed:

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Mellencamp 

Heb je ook in je T-mobile thuis account gekeken onder actuele storingen? Misschien zijn er wat werkzaamheden vanuit KPN.

Blijf vooral af en toe de mediaconverter eens herstarten door de stroom er even af te halen.

Reageer