storing glasvezel veghel

  • 27 March 2020
  • 1 reactie
  • 174 Bekeken

Ik gebruik de glasvezelverbinding veel voor het spelen van games, en vooral nu tijdens de coronacrisis. Wat mij opvalt is, dat ondanks dat ik de dns servers heb aangepast naar 1.1.1.1/1.0.0.1/8.8.8.8 het internet wel weer werkt, maar het niet meer mogelijk is om op de servers van "Call of Duty Warzone" in te loggen. Dit moet vast een veelgehoord probleem zijn, immers het is het meest populaire spel op dit moment. Nou heb ik een oplossing (waar ik liever geen gebruik van maak), en dat is door een VPN te koppelen naar een glasnet van mijn werk. Als ik daar een vpn-tunnel mee op zet, is het voor mij wel mogelijk om in te loggen in de servers van Activision. Kunt u mij aangeven, of dit onderdeel van het probleem is waar u nu een oplossing voor aan het vinden bent?


1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Mogelijk ondervind je de afgelopen dagen hinder met je internetverbinding. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je weer optimaal gebruik kunt maken van onze diensten. We hebben een aantal technische aanpassingen uitgevoerd. Zou je het modem en/of media converter voor 10 seconden van de stroom willen halen? Mocht dit niet geholpen hebben, stuur dan de volgende gegevens in dit topic:

  • Je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN
  • Met welke dienst ervaar je nog problemen (TV/Internet/WiFi/Alle diensten)?
  • En sinds wanneer ervaar je deze problemen?

Reageer