Beantwoord

Storing in het internet?

  • 21 August 2018
  • 3 reacties
  • 868 Bekeken

Mijn WiFi doet het niet meer. Heb de router al twee keer gereset maar nog steeds geen verbetering. Op jullie site staat geen storing aangegeven. Ik werk thuis en heb daarvoor WiFi nodig. Hoor graag van jullie.
icon

Beste antwoord door Sterre 21 August 2018, 16:17

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 5
Probeer dit eens een keer

Factory reset modem


Glasvezel (Draytek Vigor 2132FVn)
1.Druk met een tandenstoker of paperclip de Factory Reset (linkeronderkant naast de lampjes) in en houd deze ingedrukt tot de ACT LED sneller gaat knipperen.
2.Laat de Factory Reset na 10 seconden weer los. Alle instellingen van het modem zijn nu hersteld naar de fabriekswaarden.
3.Check of je modem weer online is, dit kan drie minuten duren. Na een reset naar fabrieksinstellingen zijn je Wifi instellingen (naam van het Wifi netwerk en wachtwoord) ook teruggezet. Op een sticker op het modem staan de username en wachtwoord waarmee je weer kunt inloggen en aanpassen naar wens.

DSL (Huawei HG659)
1. Druk met een tandenstoker of paperclip de Factory Reset in (naast de stroomaansluiting in het midden van de achterkant). Houd deze ingedrukt totdat alle lampjes, behalve het powerlampje, uitgaan.
2. Laat de Factory Reset na 10 seconden weer los. Alle instellingen van het modem zijn nu hersteld naar de fabriekswaarden.
3.Check of je modem weer diensten heeft, dit kan 3 minuten duren. Na een reset naar fabrieksinstellingen zijn je Wifi instellingen (naam van het Wifi netwerk en wachtwoord) ook teruggezet. Op een sticker op het modem staan de username en wachtwoord waarmee je kunt inloggen en aanpassen naar wens
Ik heb er ook last van. Sinds ongeveer half vier. Omgeving Alkmaar, NH

Wifi doet het nog prima maar internet maakt geen verbinding meer.

Factory reset overigens geen succes.
Reputatie 7
Hoi RoxanneW en Iknemo,

We krijgen van meerdere klanten de melding dat het internet het niet doet op dit moment. Het lijkt erop dat we problemen in T-Mobile Thuis Internet hebben. Via dit topic houd ik jullie graag op de hoogte van de status. Excuses voor het ongemak!