Beantwoord

Storing in Maastricht nu? 22:40 @22.09.2019?

  • 22 September 2019
  • 5 reacties
  • 428 Bekeken

heeft jullie geen Internetverbinding van T-mobile Thuis in Maastricht/omgeving?
icon

Beste antwoord door Piotr 1 October 2019, 17:10

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Hoi @MaasBaas , ik zie dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice en dat alles wederom naar behoren moet werken.😄 Mocht je nog vragen hebben, dan sta ik voor je klaar!

Weeromgeen internet en klantservice sinds bellen geen antwoord:-(

Reputatie 7

HI @MaasBaas,

 

Op deze pagina houden we iedereen op de hoogte van de situatie: Is er een storing bij T-Mobile Thuis?

 

Hierin staat dat de issue inmiddels verholpen zijn en er mogelijk een herstart van het modem en eventueel de Media converter nodig is. Ik hoop dat je weer snel online bent!

Beste @Sander ,

bedankt voor uw reactie. Gisteren avond ~23:50 weerom geen Internet nogmaals. 

Op https://allestoringen.nl/storing/t-mobile/ kunt U veel klachten lesen voor geen internet, velen van hen hebben de afgelopen dagen / weken vaak geen internet gehad. Dat is ook mijn geval nu nooit gehad. Als ik dit allemaal lees, ik vrees dat T-Mobile Thuis het echt serieus moet nemen. Niet alleen ik, ik zag dat veel mensen denken van ISP te wisselen.

Bovendien: ik heb nergens gelezen dat er een verklaring of apologie voor die recente frequente internetverlies.

MvG

 

Reputatie 7

Hi @MaasBaas, vannacht was er inderdaad een onderbreking, naar aanleiding hiervan is er meteen spoedonderhoud uitgeveord van 2:00 uur tot 7:00 uur vanochtend waren de problemen weer verholpen. We hebben de melding vanochtend direct online gezet. Ons netwerk team is 24 uur per dag aanwezig voor storingen maar ondanks onze ruime openingstijden zijn wij niét 24 uur per dag aan het werk dus kan het ‘s nachts soms even duren tot de melding online. Excuses voor de vertraging!

Reageer