Beantwoord

Storing internet 3344 (onderhoud)

  • 16 July 2019
  • 2 reacties
  • 423 Bekeken

Reputatie 2
Sinds ongeveer 2:45 AM lijkt er storing te zijn in postcodegebied 3344. Op de router branden de lampjes ACT & Fiber, maar die van WAN niet.

Omstreeks 3:18 AM was het internet weer terug. Wel voeg ik graag hieraan toe dat het internet met enige regelmaat uitvalt (maak ik verder niet altijd een melding van - gezien stekker uit m'n router en er weer in meestal volstaat om het op te lossen). Meestal kortstondiger dan nu, maar wel vaak een beetje rond dezelfde tijd. Alsof er extern ergens iets gereset lijkt te worden.
icon

Beste antwoord door Brian 17 July 2019, 15:44

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hi @henkdenkt, dat zou goed kunnen, we hebben in de nacht van 15 op 16 juli namelijk onderhoud uitgevoerd 🙂 Sinds Mei hebben we regelmatig onderhoud gehad (wat meer dan de gebruikelijke één keer per maand) dus je zou deze tijdstippen inderdaad een onderbreking kunnen ervaren. We kondigen het onderhoud altijd van te voren aan via e-mail en uiteraard vind je de berichten ook hier terug op de Community. Excuses voor het ongemak Henk!
Reputatie 2
Hi @henkdenkt, dat zou goed kunnen, we hebben in de nacht van 15 op 16 juli namelijk onderhoud uitgevoerd 🙂 Sinds Mei hebben we regelmatig onderhoud gehad (wat meer dan de gebruikelijke één keer per maand) dus je zou deze tijdstippen inderdaad een onderbreking kunnen ervaren. We kondigen het onderhoud altijd van te voren aan via e-mail en uiteraard vind je de berichten ook hier terug op de Community. Excuses voor het ongemak Henk!

Dank voor je antwoord. Zo nu en dan krijg ik inderdaad een aankondiging, maar ook heel vaak niet (vaker niet dan wel - mits het alle keren om onderhoud gaat). Deze keer dus ook niet. (Die voor komende nacht heb ik ook niet ontvangen.) Wat ik ook met enige regelmaat merk is dat het onderhoud een dag later lijkt te worden uitgevoerd (tenminste daar ga ik maar even vanuit).

Wellicht dat de communicatie hiervan toch wat beter kan. Ik ben zelf ook wel enigszins benieuwd wat het onderhoud precies inhoudt (zeker gezien de ietwat hoge frequentie).

Reageer