Beantwoord

storing internet Hilversum

  • 24 June 2019
  • 7 reacties
  • 389 Bekeken

Reputatie 1
Hoi!

Wij hebben een storing op het internet thuis, reset van de modem en kabel check levert geen resultaat.
WAN lampje gaat niet aan, geen connectie van buiten.

Wat is er aan de hand?
icon

Beste antwoord door Piotr 25 June 2019, 09:57

Bekijk origineel

7 reacties

Ben zo te zien dus niet de enige die er last van heeft... had een paar uur terug wel eventjes weer verbinding maar is allang weer weg. Alle lampjes branden op mijn mediaconverter behalve het FO lampje.
Heb alles al geprobeerd, resets, powerflips, dip-switches, niets wat ik zelf doe heeft effect. Ik lees mee.
Reputatie 1
Waarschijnlijk iets te maken met de landelijke KPN storing???
Reputatie 7
Badge +3
Waarschijnlijk iets te maken met de landelijke KPN storing???

Zou zomaar kunnen als je DSL hebt. Hoewel ik niets gehoord heb van anderen over een internet storing.
Heb glasvezel, dus lijkt me stug. Denk eerder dat het samenhangt met 768k day en het routing issues zijn
Reputatie 7
Badge +3
Paniek !!!!!... 🤤

Reputatie 7
Hey @MvS1981,

Gisteren waren er inderdaad problemen op ons netwerk in Hilversum. Het kan dus kloppen dat je offline was. De problemen zijn gelukkig middernacht opgelost. Ik weet daarom zeker dat jij ondertussen weer online bent! 😄
Reputatie 1
Thanks!! Aan het einde van de avond werkte alles weer!

Reageer