Beantwoord

Instabiel internet Thuis


Sinds jaren maak ik gebruik van T-mobile, zowel mobiel als thuis. Op 8 mei jl. heb ik het abonnement omgezet naar een 1000 Mb versie en het is vanaf dat moment waardeloos. Niet stabiel, snelheid van rond de 300 mb zowel bedraad als wifi en sinds vandaag is de verbinding helemaal weg. Maandag gaat er iemand langskomen en dan is het nog maar de vraag of het wel werkt. Voordat ik allemaal vragen krijg kan ik vast zeggen dat ik alles heb gedaan wat ik in een stuk of 6 gesprekken met T-Mobile heb besproken. Ik vind dit een waardeloze service. T-Mobile luistert mee ter verbetering van hun product maar het is iedere keer zo bij een wijziging. Ik vind het van mezelf belabberd dat ik van te voren ga denken; als dit maar goed gaat. Of er is wat met de verbinding, klantvoordeel, een extra service aan of uit zetten enz. Het kan zoveel goedkoper als het in 1 keer goed gaat. Bovendien als ik een bekende Nederlander was, was het allang geregeld. Maar wat is nu mijn vraag? Wanneer gaat het in 1 keer goed T-Mobile?

icon

Beste antwoord door Sponsje 25 May 2020, 13:01

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7

Hey @Sponsje,

Ik betreur dat je na de omzetting van je snelheid de nodige problemen hebt ervaren. :disappointed: Ook zie ik dat er gelukkig hulp aanstaande is voor aankomende maandag. Weet dat we er alles aan willen doen om je verbinding te herstellen, onze monteur gaat je hierbij helpen! Mocht de monteur het niet kunnen oplossen dan hoef je je ook geen zorgen te maken en blijven we net zo lang doorgaan tot dat we een oplossing hebben gevonden. Laat ons gerust weten hoe het bezoek van aankomende maandag is verlopen. We gaan dit hoe dan ook oplossen voor je!

Hey @Sponsje,

Ik betreur dat je na de omzetting van je snelheid de nodige problemen hebt ervaren. :disappointed: Ook zie ik dat er gelukkig hulp aanstaande is voor aankomende maandag. Weet dat we er alles aan willen doen om je verbinding te herstellen, onze monteur gaat je hierbij helpen! Mocht de monteur het niet kunnen oplossen dan hoef je je ook geen zorgen te maken en blijven we net zo lang doorgaan tot dat we een oplossing hebben gevonden. Laat ons gerust weten hoe het bezoek van aankomende maandag is verlopen. We gaan dit hoe dan ook oplossen voor je!

Bedankt Piotr voor dit standaard antwoord wat ik ook van je 6 andere collega’s heb gekregen.

Zo up to date is T-Mobile:

Beste meneer K,

Weer helemaal up-to-date
We werken continu aan de verbetering van ons netwerk, zodat jij altijd optimaal kunt internetten, TV-kijken en bellen. We voeren daarom onderhoud uit op ons netwerk. Dit doen we tussen 24 mei en 02 juni.
Het onderhoud zal bij jou in één van deze nachten plaatsvinden.
We doen het onderhoud ’s nachts.
Zelf hoef je niets te doen. Je modem start één van deze nachten een keertje opnieuw op. Dit duurt +/- 5 minuten, je zal het dus nauwelijks merken.
Meer informatie
Reputatie 6

@Sponsje hoe rot het ook is, ik kan je geen ander antwoord geven dan mijn andere collega’s tot op heden hebben gedaan. We zullen het bezoek van de monteur maandag af moeten wachten. Hopelijk wordt het maandag direct opgelost en anders kunnen wij met de bevindingen van de monteur verdere stappen ondernemen. Weet dat we jou zo snel mogelijk weer onbezorgd van je diensten willen laten genieten!

@Ginny_TM Ja Ginny ik weet het. Dat gaan we ook doen, het is alleen knap frustrerend i.v.m. thuiswerk en de extra kosten die we maken door extra inkoop van internet.

Het blijkt dat mijn aansluiting bij het verzamelpunt in de wijk er bij vergissing is uitgetrokken. En we wachten vrolijk verder tot er iemand komt die mijn stekker er weer in doet… Het lijkt wel buurman en buurman.

@Ginny_TM We zijn weer online na een week zonder internet… Dit topic kan in de ijskast, hoop ik.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Sponsje, wat fijn dat je eindelijk weer online bent! Voor de periode waarin jij niet online hebt kunnen zijn, zal ik een vergoeding in het systeem zetten. Deze vergoeding zal op een volgende factuur in mindering worden gebracht op jouw maandbedrag. Je zult hier zo een e-mail over ontvangen. 

Als ik nog iets anders voor je kan doen, laat het me weten alsjeblieft. De Community staat altijd klaar om zo goed mogelijk te helpen! 

Hoi @Sponsje, wat fijn dat je eindelijk weer online bent! Voor de periode waarin jij niet online hebt kunnen zijn, zal ik een vergoeding in het systeem zetten. Deze vergoeding zal op een volgende factuur in mindering worden gebracht op jouw maandbedrag. Je zult hier zo een e-mail over ontvangen. 

Als ik nog iets anders voor je kan doen, laat het me weten alsjeblieft. De Community staat altijd klaar om zo goed mogelijk te helpen! 

Dank @Jason, fijne dag.

Reputatie 7
Badge +16

Dankjewel, jij ook een fijne dag toegewenst!

Reageer