Sinds jaren maak ik gebruik van T-mobile, zowel mobiel als thuis. Op 8 mei jl. heb ik het abonnement omgezet naar een 1000 Mb versie en het is vanaf dat moment waardeloos. Niet stabiel, snelheid van rond de 300 mb zowel bedraad als wifi en sinds vandaag is de verbinding helemaal weg. Maandag gaat er iemand langskomen en dan is het nog maar de vraag of het wel werkt. Voordat ik allemaal vragen krijg kan ik vast zeggen dat ik alles heb gedaan wat ik in een stuk of 6 gesprekken met T-Mobile heb besproken. Ik vind dit een waardeloze service. T-Mobile luistert mee ter verbetering van hun product maar het is iedere keer zo bij een wijziging. Ik vind het van mezelf belabberd dat ik van te voren ga denken; als dit maar goed gaat. Of er is wat met de verbinding, klantvoordeel, een extra service aan of uit zetten enz. Het kan zoveel goedkoper als het in 1 keer goed gaat. Bovendien als ik een bekende Nederlander was, was het allang geregeld. Maar wat is nu mijn vraag? Wanneer gaat het in 1 keer goed T-Mobile?
Beste antwoord door Sponsje
Bekijk origineel