Beantwoord

Storing Laren

  • 3 March 2019
  • 6 reacties
  • 109 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
Geen internet geen tv laren gld
icon

Beste antwoord door Brian 8 March 2019, 09:36

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Goedemorgen,

Het is niet handig je 06-nummer als gebruikersnaam te gebruiken. Zeker niet op een openbaar forum. Dit werkt phishing en spam in de hand. Een moderator zal jouw naam aanpassen.

Vervelend dat internet en tv het niet doen. Heb je al geprobeerd om het modem een minuut van stroom te halen? Eventueel de tv box ook? Meestal helpt dit.
Reputatie 7
Hey @Alb162,

Dat is niet zo handig! Ik ben benieuwd of je nog steeds geen internet en TV hebt. Of werkt alles weer naar behoren? En heeft de tip van TAVL geholpen?
Nee probleem is er nog steeds hebben wel tv en internet maar blijft wegvallen na tel contact alles gerezet maar helpt niet moet over 2 dagen weer bellen
Reputatie 7
Hi @Alb162, ik heb op afstand met je meegekeken en ik zie op 3, 5 en 6 maart inderdaad flinke verstoringen op TV maar sinds gisteren lijkt het gelukkig weer goed te werken! Ervaar je dit aan jouw kant ook? Mocht je toch nog problemen ervaren laat het dan zeker weten, dan ga ik hiermee aan de slag!
TV ging goed internet viel constant weg
Ik kijk videoland met me laptop maar moet de film 5a6x opnieuw laden
Uitzending gemist is niet te doen je ziet nooit het eind bij iedere uitval begin hij opnieuw
Probleem gevonden zit in kasje glasvezel word opgelost nu komt een monteur gr peter

Reageer