Beantwoord

storing op mijn adres

  • 30 June 2019
  • 8 reacties
  • 526 Bekeken

Hier op de community vond ik dat er geen storingen zijn bij T mobile op 30-6-2019. Op mijn t mobile thuis, staat dat er in mijn postcode Delft een storing is. Die zou om 17. 15 begonnen zijn en zo snel mogelijk verholpen worden. Echter het is nu 20.55 en nog steeds geen internet. Dus ook geen t.v en telefoon. Wanneer gaat dit opgelost worden. NOS sport hebben we al gemist voor de zondagavond.
icon

Beste antwoord door Brian 1 July 2019, 19:12

Bekijk origineel

8 reacties

De community is niet de snelste met storingen, dit is meer ingericht om klanten elkaar te laten helpen, daarom vind je hier de storing niet zo snel terug.

Hoe lang de storing duurt kan ik niet zeggen, hoop dat die snel is opgelost.
Reputatie 6
@Francis2 Welkom op het forum.

Op allestoringen kun je zien of er een actuele storing is. Daar kun je bijna ieder bedrijf vinden die iets met internet te maken heeft.
Reputatie 7
Hi @Francis2, excuses voor het ongemak! Nog als aanvulling op je bericht. Op de Community vermelden we alleen grotere storingen die meerdere klanten treffen. Naast deze grote storingen die gelukkig niet vaak voorkomen kunnen er ook lokale storingen voorkomen. Deze vind je inderdaad niet op de Community terug maar wél via My T-Mobile Thuis zoals je al ontdekt had!
@Doornekamp33, @Brian Bedankt voor jullie antwoord. Kunnen jullie me zeggen hoe en waar ik op zondag een storing kan melden?
Ik denk dat je dat alleen kan melden via 0800 0092 maar dat is alleen tijdens openingstijden, en anders kom je hier terecht, waar je dus weinig aan hebt voor zover ik heb kunnen opsporen.
Reputatie 7
Hi @Francis2, een storing kan je op zondag inderdaad het beste telefonisch melden zoals @Doornekamp33 al aangeeft. Op zondag zijn we bereikbaar van 9:00 uur tot 18:00 uur. Grotere storingen worden uiteraard direct door ons opgepakt, lokalere storingen worden ook automatisch opgemerkt en door ons opgelost. Als er specifiek iets aan de hand is alleen op jouw adres dan wordt dit niet automatisch opgemerkt maar dan zitten wij voor je klaar om je hier mee te helpen!
Had hier van de week, woensdag een storing, bleek "groot"te zijn, maar telefonisch bereikbaar zat er niet in, heb bijna een uur in de wacht gehangen toen moest ik wat doen waardoor ik de verbinding moest verbreken, bereikbaarheid is wel een dingetje bij jullie op de klantenservice.

Misschien een optie, iets minder vaak het bandje dat "alle medewerkers" in gesprek zijn en dat irritante muziekje, maar een leuk muziekje er achter zetten, erger me rot aan dat deuntje, zeker na een lange tijd.😄
Reputatie 7
Hey @Doornekamp33,

Ja zeker bij een storing is het alle "headsets" aan dek! In dat geval kun je altijd ons storingstopic raadplegen. We doen er alles aan om dat topic zo snel mogelijk van informatie te voorzien.

En heb je nog tips/verzoeken voor een ander wachtmuziekje? 😉

Reageer