Beantwoord

Storing Rotterdam

  • 21 April 2019
  • 4 reacties
  • 369 Bekeken

postcode 3059, problemen beginnen vrijdag avond tussen 18:45 en 21:00 alles plat en Gisteren avond geen internet, tv en bellen. vanmorgen wakker geworden en alles weer oke, nu thuis gekomen en weer geen fu..... Tv, internet, wifi en de hele zooi, wordt hier wel erg simpel van. lekker zo met een eigenbedrijf, en niemand te bereiken. misschien beter om over te stappen? meer betalen maar betere service? ben benieuwd naar het antwoord en de compensatie, naar mijn gevoel was het toch wel beter toen het nog vodafone was.
Nou kom maar op met jullie antwoord.
icon

Beste antwoord door Brian 23 April 2019, 12:16

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Hallo @VINCENT.BOER

Er is een kleine onderbreking geweest. inmiddels is alles weer hersteld. mocht het bij jou nog niet werken herstart dan even het modem en tv kastje. mocht je gebruik maken van glasvezel vergeet dan ook niet de media convertor even te herstarten.

Laat je even weten of dit bij jou heeft geholpen ?
Deze morgen bij opstaan, werkte alles weer. gaat dat vanavond weer gebeuren?
en weer alles plat, monteur komt woensdag pas, lekker vlot. als de problemen dan niet opgelost worden en er geen compesatie komt ben ik pleite bij T-Mobilethuis.
Reputatie 7
Hi @VINCENT.BOER, er was een verstoring op jouw adres maar inmiddels is dit weer opgelost. Ik heb je verbinding zojuist nagekeken en alles lijkt weer online! Is dit bij jou inderdaad ook het geval? Ik hoor het graag!

Reageer