Beantwoord

Storing T-Mobile Thuis (glasvezel) ?

  • 6 december 2017
  • 4 reacties
  • 1137 Bekeken

Reputatie 2
Omstreeks 10:30 is mijn glasvezelverbinding eruit geklapt. Het enige lampje wat knippert op de router is 'ACT'. Stroom eraf halen loste niets op. Ik hoop dat het snel herstelt is.

Update 10:50: Het lijkt inmiddels weer te werken. Mochten er opnieuw problemen zijn, meld ik dat uiteraard.
icon

Beste antwoord door Sander 17 december 2017, 19:11

Voor iedereen die een storing ervaart, kun je vanaf nu hier controleren of het een grotere algemene storing is: T-Mobile Thuis storingspagina.

Is er geen algemene storing? Dan zie je op dezelfde pagina meteen hulptopics om te achterhalen wat er dan aan de hand is. En tips om het weer werkend te krijgen natuurlijk! 😉
Bekijk origineel

4 reacties

Is het mogelijk om glasvezel internet te verkrijgen?
Reputatie 7
Badge +10
Hallo R33,

We hopen je verder te kunnen helpen in je eigen topic
Beste Henkdenkt,

Vervelend dat het internet even niet gewerkt heeft. Wel fijn dat het inmiddels weer is opgelost.

Inderdaad een goed initiatief van je om het even te melden wanneer je weer problemen ervaart.
Reputatie 7
Badge +6
Voor iedereen die een storing ervaart, kun je vanaf nu hier controleren of het een grotere algemene storing is: T-Mobile Thuis storingspagina.

Is er geen algemene storing? Dan zie je op dezelfde pagina meteen hulptopics om te achterhalen wat er dan aan de hand is. En tips om het weer werkend te krijgen natuurlijk! 😉

Reageer