Beantwoord

Storing t-mobile thuis internet Alphen aan den Rijn

  • 14 October 2019
  • 3 reacties
  • 557 Bekeken

Goedenavond,

 

Sinds ongeveer 12:00 uur vanmiddag ligt het internet bij mij thuis eruit. Op het modem (Zyxel T-50) brandt een rood lampje bij het wereldbolletje, andere lampjes zijn groen. Ik heb de stroom er reeds 3x afgehaald vandaag maar dat heeft nog niet geholpen. Ook opnieuw opstarten van telefoon / computer hielp niet.

 

Volgens het forum is er geen storing. Wat kan er aan de hand zijn?

 

Met vriendelijke groet,

Thijs

icon

Beste antwoord door Sander 19 October 2019, 18:08

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hoi @trvisser1,

 

Ik kijk graag met je mee! Gelukkig is er geen algemene storing in Alphen a/d Rijn. Hiermee kun je in de meeste gevallen al direct weer online komen: Stappenplan bij geen internet.

 

Ik begrijp dat je contact hebt gehad met de klantenservice en er inmiddels een afspraak met de monteur gepland staat. Houd je ons op de hoogte van de ontwikkelingen? 

Wereldbolletje rood? Meterkast glasvezelkastje uit en aan zetten.

Reputatie 6

Hoi @rahrah, je reageert op een topic van een jaar geleden, volgens onze huisregels is het niet toegestaan om eigen vragen te stellen in een topic dat daar los van staat. Lees onze huisregels gerust even door. Als je een vraag hebt over je verbinding kun je uiteraard zelf een topic aanmaken of op de Community kijken of het antwoord op jouw vraag ergens te vinden is! 

Reageer