Beantwoord

storing t-mobile thuis (internet glasvezel)

  • 11 December 2019
  • 21 reacties
  • 478 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Hallo,

Hier in WAGENINGEN 6709td geen internet meer sinds vandaag 19:10 

is er een storing bekend?

 

icon

Beste antwoord door TAVL 11 December 2019, 20:33

Bekijk origineel

21 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Goedenavond @Themo,

Ja, er is een storing in Wageningen. Is een mail over uit gegaan dat er een storing gedetecteerd is. Probeer al meer informatie te krijgen.

Reputatie 7
Badge +4

Krijg net door dat de storing is opgelost. Ging om een algemene storing op KPN NetwerNL (WBA)

Bedankt @TAVL Er is inderdaad een korte onderbreking van onze diensten geweest in Wageningen. Klanten bij andere providers hebben dit ook ervaren. Gelukkig was het snel verholpen. De klanten zijn per e-mail op de hoogte gebracht. In My T-Mobile Thuis was de voortgang ook te volgen: https://thuismy.t-mobile.nl/storingen  Het kan zijn dat het nodig is om het modem en/of de mediaconverter even te herstarten. Fijne avond verder!

Reputatie 7
Badge +4

Mocht het internet en overige diensten niet gelijk werken dan kun je de mediaconvertor, modem en tv box even van het stroom af halen. In de meeste gevallen werken de diensten daarna weer. 

Edit: werkt internet bij jou weer @Themo?

Hallo, bij mij in Wageningen 6709 TT is de storing niet opgelost. 

Heb alles al van het stroom gehaald en de tv en wifi doen het nog steeds niet

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb het signaal doorgegeven. Had het ook elders vernomen. 

Reputatie 7
Badge +4

Ook andere providers hebben er last van. Advies is om geregeld te blijven proberen om de mediaconvertor en daarna de router te herstarten. Mocht ik iets vernemen, dan laat ik het weten. 

Het is nog steeds niet opgelost. Ongelooflijk…

 

Ook andere providers hebben er last van. Advies is om geregeld te blijven proberen om de mediaconvertor en daarna de router te herstarten. Mocht ik iets vernemen, dan laat ik het weten. 

Waarom te herstarten? Heb jij bewijs dat dat helpt?

Reputatie 7
Badge +4

De storing leek te zijn afgemeld. Dit was niet juist. Het is een netwerkprobleem in de regio Wageningen. Hier hebben meerdere providers last van op het netwerk van KPN NetwerkNL Zij zijn ermee bezig om de problemen op te lossen. De signalen dat het ook voor klanten van T-Mobile nog niet werkt is bekend.

Ik kreeg het herstarten als tip vanuit T-Mobile.

 

Reputatie 7
Badge +4

De diensten lijken weer up and running te zijn in Wageningen. 

Hoe kan ik vergoeding aanvraagen?

Reputatie 7
Badge +4

Webcare kan kijken of je daarvoor in aanmerking komt. Als dat zo is, dan maken ze dat gelijk voor je in orde. Zij lezen mee in dit topic en reageren vanzelf

Webcare kan kijken of je daarvoor in aanmerking komt. Als dat zo is, dan maken ze dat gelijk voor je in orde. Zij lezen mee in dit topic en reageren vanzelf

Dat zie ik dus niet. Er is maar één reactie van @Bert_TM in dit topic. Ben jij van T-Mobile?

Webcare kan kijken of je daarvoor in aanmerking komt. Als dat zo is, dan maken ze dat gelijk voor je in orde. Zij lezen mee in dit topic en reageren vanzelf

Dat zie ik dus niet. Er is maar één reactie van @Bert_TM in dit topic. Ben jij van T-Mobile?

Hi, ik ben inderdaad van T-Mobile Thuis. Als je mij in een privé bericht je achternaam, postcode/huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je bankrekening stuurt dan kan ik de vergoeding met je bespreken. Ik wacht je privé bericht af! 

Reputatie 7
Badge +4

Goedemorgen @erzketis,

Ik ben niet van T-Mobile, maar een actief lid van de community; superuser. T-Mobile medewerkers kun je herkennen aan het T-icoon achter hun naam. Zoals dus ook bij @Bert_TM. Als superuser kan ik niet bij klantgegevens (en terecht), waardoor ik dat soort dingen niet direct kan regelen. 

hallo, internet is uitgevallen. Is er toevallig een storing in Utrecht Terwijde?

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @vmkhouw ,

Wat vervelend dat je problemen ervaart. In het volgende topic staat heel veel informatie.

Mocht dit alleemaal niet helpen meld je hier dan opnieuw, graag met een uitgebreide uitleg wat je allemaal al geprobeerd hebt. Dit is om het voor de moderatoren duidelijk te maken. Met deze informatie kunnen ze je dan vaak sneller op weg helpen. De moderatoren pakken dit vanzelf op, ze werken op volgorde van binnenkomst.

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @vmkhouw ,

 

Ik zie dat je ook in een ander topic dezelfde vraag stelt. He is volgens de huisregels niet de bedoeling om in meerdere topics dezelfde vraag te stellen. Dit helpt zeker niet om sneller een antwoord te krijgen.

Ik heb het dan over je topic:

 

ik twijfelde of dat een probleem zou zijn (wel dus). Ik zag dat die andere thread al 1 jaar oud was dus dacht dat die wellicht gesloten zou zijn. Dus was ik voor de zekerheid ook een nieuwe thread begonnen. Excuus voor het ongemak en de verwarring.

 

Oh, en het probleem is inmiddels verholpen (zonder dat ik iets heb gedaan). Na een poosje werkte het weer.

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @vmkhouw ,

Ik begrijp dat je twijfelde, het was meer een opmerking voor in de toekomst. 😏. 

Fijn dat je problemen zijn opgelost. 👍  Mocht je verder nog problemen of vragen hebben, stel ze hier gerust er zijn veel hulpvaardige mensen aanwezig op de Community. 

Reageer