Beantwoord

Storing Tmobile Thuis

  • 22 April 2019
  • 17 reacties
  • 1268 Bekeken

Omgeving Krimpen aan den IJssel (Rotterdam)

Geen internet en Tv! Modem herstart maar geen signaal etc. Is er momenteel meer bekend over de storing ?
icon

Beste antwoord door gerarts 22 April 2019, 02:32

Bekijk origineel

17 reacties

Idem. Al ruim een uur. En van T-Mobile nog steeds de melding dat er geen storingen bekend zijn. Je kan het beste op de site van allestoringen kijken want daar is de info vaak beter dan je rechtstreeks van T-Mobile krijgt.
Delft trouwens, dus omgeving Rotterdam idd.
Weet je wat ik zo schandalig vind, dat T-Mobile niet eens reageert dat ze zelf storing hebben. Vrolijk paasfeest.
Den helder ook. Nu nog steeds niks
Ook in Waddinxveen een storing op dit moment.
Reputatie 1
In Almelo ook dezelfde storing, geen Internet en geen TV.
Reputatie 3
Hier in Dieren, regio Arnhem, ook al de hele ochtend geen tv, internet en bellen... Drama.
Pijnacker Zuid ook!
Reputatie 7
Badge +1
Regio Bronckhorst: wel internet, maar geen tv bellen heb ik niet
Joehoe T-mobile.Zitten jullie nog aan het paasontbijt.Hier in Den helder Storing .TV en internet.Dit is al de 3e storing in korte tijd.😤

Hier in Dieren, regio Arnhem, ook al de hele ochtend geen tv, internet en bellen... Drama.
Idd, Lathum (dorp) ook niet
Reputatie 1
In Almelo is het probleem inmiddels opgelost!
Vriezenveen.
Ik heb ook een storing..geen internet en geen tv..
Ik hang inmiddels ook al een half uur aan de telefoon maar blijf maar in de wacht staan...het blijft de hele tijd als onze medewerkers zijn in gesprek...en kan geen actuele storingsmeldingen vinden opnde site van tmobile
Eindelijk terug Pijnacker Zuid! Ja, 3 keer in korte tijd een storing of wat dan ook...🤔
Joehoe T-mobile.Zitten jullie nog aan het paasontbijt.Hier in Den helder Storing .TV en internet.Dit is al de 3e storing in korte tijd.😤


Iinternet in den helder doet het weer.
Reputatie 7
Badge +4
Goede morgen allemaal

Er is een kleine onderbreking geweest. inmiddels is alles weer hersteld. mocht het bij jou nog niet werken herstart dan even het modem en tv kastje. mocht je gebruik maken van glasvezel vergeet dan ook niet de media convertor even te herstarten.

Laat je even weten of dit bij jou heeft geholpen ?
6988AR, Lathum werkt weer

Reageer